• wonders

AVA klinik i Riga

Nu senast tog jag 4tabl eller 20mg prednisolon. Började i god tid så jag hann komma upp i 3st så de även började verka eftrr typ 2 veckor. Tog även estrofem 3st/dag, magB6 2tabl/dag, utrogest 8st/dag, folacin 2tabl/dag, vigantol olja 2 droppar/dag. Ja och så har jag fragmin sen tidigare pga apc - resistens. Tänkte fråga om de även kan ta prov på om det finns bakterier när de ändå är där. Tror att det är det enda jag inte har gjort innan. Ja och sen har jag inte tagit mig en blecka innan transfer heller då ju så klart.

• wonders

Imorgon bär det av till Riga igen för att göra biopsi, hysteroskopi och tydligen har de även så man kan ta prov på om man har bakterier... Någon annan som har gjort detta där? Är planerat till kl. 8 på onsdag och sen sa Jelena att jag kan beräkna att det tar typ hela dagen.. Ingreppet tar dock bara 30minuter. Troligen är det för att jag sövs som de vill att jag ligger där en stund efteråt men trodde inte att jag skulle vara där hela dagen för det. Men men jag är glad att de tar hela saken på allvar men det förstör ju deras statistik också att det inte fastnar i mig..

• wonders

Tackar för info Skade och Redan. jag brukar inte bli så värst påverkad efteråt så hoppas på att det är samma denna gången och att jag bara får max som mensvärk om det skulle vara något de behöver ta bort.

Håller tummarna Fire att det blir ett snyggt plus till dig.

• wonders

Grattis FIre! Kul att se lite plus i tråden. Håller med Redan att njut bara njut.

Igår fick jag vet att min slemhinna tydligen är som teflon och att embryona inte fastnar av den anledningen. Sen fanns det även små polyper viket Dr sa att de borde inte vara anledningen men då hon ändå skulle in och ta bort hinnan så tog hon även bort dem. Sövd och uppvaknad så kände jag mig upprymd och glad. Och när jag vaknade så tog jag även beslutet om att sätta in 2st embryon nästa gång. Det får bära eller brista. Hon sa att jag kunde blöda lite och det har jag gjort när jag går på toa främst men känner inget inte ens som menssmärta. Tydligen så har inte allt rensats ut vid mens så därför städade hon lite. Tja jag känner mig fin även på insidan idag.

Mitt nästa försök blir någon gång i juli om någon skulle vilja lägga in det i den väldigt fina listan vi har.

• wonders

Snorpan känner inte av rengöringen så mycket mer än jag har blött några dagar. Medffacit i hand skulle jag ha börjat med detta för verkar vara detta som kan ga fattars för att bli gravid.

Skönt att få se de små liven.

Jag hade estrofem som är deras motsvarande progynon 3tabl/dag och lite lätt huvudvärk i början men värre när jag slutat med dem..

• wonders

Fru vad jobbigt med blödning och ont. Skulle vara superorolig med tanke på hur många försök jag har gjort. Dock vet vi ju alla här inne att inget blir bättre av att oroa sig. Dock enkelt att säga..Hoppas att det avtar så det inte är lika illa. Förstår att det troligen är bebis som växer men ändå.

• wonders

Fru vad skönt att veta att bebben mår bra iaf. Konstigt att de inte vet varför du blöder.. Men om bebbe mår bra är det ju bara att ta det lugnt.

Snorpan vad trisst att han inte förstår att barnen är i den riktigt känsliga åldern och trots att de är större så är det inte alltid att man förstår varför vuxna gör på vissa sätt. Jag kan inte heller förstå att man vill lägga så lång distans mellan sig själv och sina barn...

• wonders

Grattis Snorpan men varför ville de har  ett nytt om 2veckor? Du måste ju vara nöjd för då får du ju info om att de mår bra även då men har de sagt hur ofta du ska kolla framöver sen verkar ju vara så olika mellan olika städer och vårdställe? Är det kanske för att det är tvillingar.. Otroligt roligt och underbart  att se de små liven iaf förmodar jag.

• wonders

Snorpan vad skönt att de är så noggranna. Hoppas att när jag lyckas att det är samma noggrannhet.. Kul i alla fall att få möjligheten att se dem ytterligare en gång. Tackar man ju inte nej till. Drömmer Kul att du har en av varje..

Zaq Håller med Snorpan att det är billigare med mellanlandning i Finland.. Båt om man kan ta den är ännu billigare.

• wonders

Jag hade med mina sim stöd.

Skönt att höra att du är på g igen Redan. Jag väntar tills nästa cykel för annars blir det mitt i semestern annars hade vi synkat även denna gång. Håller tummarna för dig.

Svar på tråden AVA klinik i Riga