• zaq1234

AVA klinik i Riga

Uppdaterade listan, när jag ändå höll på så flyttade jag dig Lina till ruvare, hoppas det var ok? har för mig du sa 3 sep som testdag. Avaivf brukar ju ha testdag på dag 13.

• zaq1234

Lina Q..ja jag vet precis...upp o ned ...hopp o förtvivlan....ruvandet tar på psyket, framförallt från dag 9 och framåt tycker jag...man tycker tiden masar sig fram och även om man försöker fokusera på annat så blir man ideligen påmind, dels på alla olika mediciner på olika klockslag o allt man inte får göra. När man är med sina vänner o helt plötsligt inte vill ha lika mkt kaffe eller godsaker..eller äta vissa grejer etc...hela tiden förklara bort....men som sagt allt har sin tid, försök hitta på roliga saker, så hoppas vi att veckan går relativt fort!! Jag har aldrig lyckats hålla mig utan testat på dag nio, inte att rekommendera.
    Lycka till med ruvandet Lina!!

• zaq1234

Dr Fodina sa till mig 4 st utrogest eller en 400 progesteron mic på kvällen. Jag tog 2 utrogest på morgon och två mitt på dagen.

Så det borde stämma fru

• zaq1234

Hur mår du nu Fru, ett dygn utan progesteron mic? Känns det bättre?

Jag har tänkt på dig Beccalie, vem får du hjälp av här hemma, kunde Eva hjälpa?
    Låter verkligen konstigt om hcg ska börja öka, jag undrar också som Redan, vad är planen, vad får du för hjälp etc.

Själv blöder jag verkligen lite, förra gången fick jag en rejäl mens efter att jag slutat med medicinerna, men denna gång efter att slemhinnan åkte ut så har jag knappt blödigt ngt, det känns också konstigt, Nadia skrev att blödning borde öka, vilket den inte gjort...

• zaq1234

Redan, tack för tips med ev p piller, väntar på svar från Riga vad de säger.

Stort Lycka till idag med VUL! Låter ju fantastiskt med 10 mm sist du kollade.
    Kram

• zaq1234

Håller med jag med, Redan, det är ett stort stöd att du finns här o delar med dig av din kunskap. Denna gång ska det lyckas för Dig!! Nu testar du ju något nytt med behandling av slemhinnan, så det hoppas jag ger dig styrka. Varje gång man testar så ökar ju sannolikheten att man ska lyckas, så försöker jag tänka.
    Du är en otrolig kämpe!! Önskar dig All Lycka Till denna gång! Kram

Svar på tråden AVA klinik i Riga