• zaq1234

AVA klinik i Riga

Förstår Rosen att det är otroligt jobbigt för dig, men jag tycker att det är så många i denna tråd som skrivit om sina blödningar som det ändå gått bra för!!!

Tog du på werlabs? Jag har fått svar samma dag där, men när jag gick via doktor o remiss tog det 3 dagar. Inte rolig väntan...

• zaq1234

u har rätt Redan, att nyttja tiden till att fylla på energin! Har några paket från smartbox som jag inte nyttjat, får passa på nu när man kan ta ett glas vin till middagen och sånt.

Jag har väl inte fått så mkt mer svar från Riga men jag har ändå bestämt mig att göra hyston så har man det gjort, det är ju bara en dags jobb så att säga. Tänkte det där ni skrev om att Riga inte håller tiden..det hoppas jag verkligen de gör denna gång, jag landar 12,20 har tid på kliniken kl 13 o hem med flyg kl 19...Nadia sa det var ok...

Hur går det annars med ruvandet då? Nu har det gått en vecka i morgon, vad är din test strategi denna gång? Jag håller alla mina tummar för Dig!!

ps, självklart ska du vara kvar i tråden!! Alla ska vara kvar och alla som vill får vara med, vi behöver verkligen varandra i denna resa. Kram!

• zaq1234

solkatten, hur många försök har du gjort i Riga innan de rekommenderade hysto? Jag ska göra hysto där på fredag.

• zaq1234

Tack för svar Jennie, funderade just för jag minns Redan rekommenderade att man tog en antibiotika kur efter hysto och undrade om nya Riga hade det som standard eller ej. Har ngn annan fått det efter hysto på nya Riga?

• zaq1234

Swede jag förstår dig så väl..ett minus på dag 12 är inte roligt, men än finns hoppet!!

• zaq1234

Beccalie...jag förstår även dig! Det är så tufft att kämpa på med allt detta och sedan ha en omgivning som inte vet ngt....och se många runt omkring som blir gravida utan problem...men du kommer också att lyckas!! Tänk att sannolikheten ökar för varje gång och med ÄD är det ju så många faktorer som ska klaffa.
    Vi finns här för dig när du känner att du behöver "prata" Kram till Dig

• zaq1234

leha, när ska du dit o göra hysto då?

Jag ska ju dit nu på fredag o känner mig lite nervös. Dels för att jag i skrivande stund mår lite illa o vill inte ha ngn kräksjuka just nu...dels för att jag är nervös på vad de ska hitta o sedan att det är olika info. Jag har förstått på tråden här att man efter hysto ofta väntar en mens o sedan kör igång efter nästa, men när jag frågade Nadia så sa hon att man kan köra på nästa mens som kommer efter hysto.

Sedan det där med medicinering efteråt. Jag ringde idag med vanliga gyn o kollade, han sa att Riga har samma bestämmelser som här, är det inte standard i Riga att ex få antibiotika så ville han inte skriva ut ngt.

Vet ngn vad standard är i på ivf Riga? och ni som gjort hysto där, behövde ni vänta en vanlig mens och sedan köra på den som kom efter eller kunde ni köra direkt?

Svar på tråden AVA klinik i Riga