Kul att höra av er! Swede på gång vill jag mena!
Frk. röd 100+170? om du vill ha bägge gjorda. PS pris info står längst ner efter instruktioner hur du gör provet:) Du betalar sedan till bankkonto eller via paypal, jag gjorde det senare vilket va supersmidigt. Följde bara instruktionerna och vips var det klart!
Fire; tips att du köper hem Emla , bedövninhscreme plåster, om du ska sätta den själv, och kolla instruktioner på youtube. Det fick mig att lugna ner mig. Det där när mensen kommer hit eller dit, spelar mindre roll, följ du Rigas schema.
Utrogest- progestoron brukar Riga vilja startas 4 dagar före transfer, transfer dag är då dag 4. Du hinner ta piller på morgonen och förmodligen oxå lunch dosen.
Kom ihåg att låt bli att kissa allt ni har i blåsan precis före isättning. Det förbättrar sikten!
Kort info: inga bakterier i sikte! Puh! Ägg på väg, slemhinnan 5mm tunn, livmodern mkt fin och töjbar, "made for twins". Så hystereoskopi hoppar jag över. Hoppas det var rätt beslut - implantationssnitt hade isåfall varit det som skulle göras- Hon scratchade lite på slemhinnan och hoppas det retar upp för att förbättra ET. Så; på fredag en ny VUL om slemhinnan utv och beroende på hur mkt eget östrogen jag hade idag.... Så blir det på naturlig cykel. Hoppsan! Det innebär nästa vecka transfer!!! Mediciner joda': clexane varje dag, trombyl, 4mg östrogen, antibiotika förebyggande då de varit inne och grejat idag =risk för bakterie övf., 5mg folsyra, prednisolon, ja detta blev en rivstart! Jag känner mig ändå jätte nöjd- och ja om naturen vill sig, så kör vi på. Har inte fått tag i mannen, så han vet inget än, han är på resande fot t Tyskland och väntad i Aten imorgon lunch. Kände mig trygg och tagen på allvar tillsammans med penny och midwife och övrig personal.