AVA klinik i Riga
Dina - det finns restaurang i hotellet som har både god och billig mat (fanns dyrare alternativ också). Menyn finns på hotellets hemsida, Club sandwichen var supergod och kostade ca 6€. Gillar man McDonalds så finns det också 5-10 min gångväg bort, samma priser som hemma. Vi tog bussen nr 22 till och från flygplatsen, kostade 1,20€. Vi gick av utanför Stockmans och sen tog det 5min att gå till hotellet. Utanför turistinformationen på flygplatsen fanns det gratis kartor över Riga, det fanns det även i receptionen på hotellet.
Nån som vet varför det finns så extremt många apotek i Riga? Det var minst 1 apotek på varenda gata.
Jag älskar Pepsi Max men slutade helt strax innan ET. Egentligen tror jag inte att det är nån fara (jag tänker på alla som blir gravida oplanerat, de får ju också barn), men jag vågar inte chansa.
Tack för alla svar om medicinerna. Jag sover på natten, extra efter frukost när jag tar tabletterna samt på eftermiddagen och jag är fortfarande trött. Vet inte hur jag ska göra på jobbet, har ett jobb där det krävs koncentration hela tiden annars kan något gå fel. Fodina sa att jag skulle dela upp kvällsdosen av Utrogest och ta två vaginalt och svälja två. Funderar på att ta två på morgonen vaginalt och svälja resterande under dagen och hoppas att jag blir någorlunda normal. :)
Tiden går väldigt långsamt när man ruvar, är så sugen på att tjuvtesta nästa vecka men samtidigt är jag nervös för att det ska bli negativt.