Inte enkelt detta MrsCecilia. Själv så medicinerade jag mig före insättning,utan Riga's ordination. Jag startside med prednisolon 10 mg samtidigt med progynova,och tog 20 mg från 1 vecka före insättning. Så startade jag med fragmin sprutor (klexane) varannan dag från ca 1 vecka före. + 1 trombyl som Riga ordinerat. I tillägg så tog jag doxyclin (penicillin) från start av progynova, 100 mg morgon och kväll. Detta ordineras av många kliniker, bland annat på serumet Grekland, för att många har bakterier i livmodern som gör att foster inte fäster. Jag själv är helt övertygad att detta gjorde utslaget för mig. Sprutorna ökar blodgjenomströmningen,och eftersom jag ha 4 myom så stjäl de blod från slemhinnan. Trombyl funkar lite annorlunda men hjälper det också, derför tog jag bägge. Har berättat allt för Riga utom doxyclin, som de menade inte skulle hjälpa. Jag hade skickat 3 Mail och frågat om penicillin, men det trodde de inte på. Jag har hunduppfödnng,och när en til inte tar sig valpar efter parning, köra vi ofta på en penicillin kur - därför körde jag på ! För mig var detta 5:e försöket, 3:e men just denna donatorn ( och sista) Lycka till! Kram