Malmö BF 2010
Nyårsbebis10: Vi saknade dig på vattenjympan i dag. =)
.
.Hej Kaarro!
Då bestämmer vi Bagericaféet 14.00. Det är ju inte så stort så vi får hoppas att det är söndagslugnt. Plats till en vagn är det nog iaf. Ska jag se om vi kan boka? Jag gör en fikalista, håller inte riktigt reda på vem som kan.
Vad skönt om ni får komma hem Malmölita nästa vecka!! Måste vara så härligt att rå om varandra på hemmaplan.
Vårt Tul gick bra, en medelbebis på knappt 2,2 kg. Var det roligaste ultraljudet tycker jag då vi inte var så nervösa!
Fika 21/10 14.00 Bagericaféet, Gustav Adolfstorg
nyårsbebis10
Hej, nu har jag bokat till 10 personer, har vi lite marginal till ev. bebisar/barn också. Ska bli kul att ses!
Vi har köpt åkpåse, tror nog egentligen som du Karin010 att det hade fungerat utan men tycker det känns skönt att veta att vi inte måste ta på bebisen allt för mycket kläder. Ser så mysigt ut oxå i vagnen med åkpåsen. Vår fungerar i sittdelen oxå så då känns det mer motiverat att lägga pengar på.
I helgen har vi prickat av lite på inköpslistan och tvättmaskinen går runt med små kläder och lakan. Är det fler som besökt Babyringen? De hade bra öppningserbjudande i helgen.
fritt fram att mumsa tolkar jag det som!
Ta med grannen! Vi ses där kl. 14.
32 dagar för mig. Har hänt en del saker senaste veckan och jag har gått från att känna mig som en pigg, glad och smidig gravid till en vaggande, ojandes och trött variant av det samma. Känns som huvudet har hittat en position som gillas av bebis och besväras av mig ;)
Välkommen Eden85!
Bebis kvar i magen här. Kan inte fika på måndag då jag jobbar.
Tack för grattis! Hon kom 15/12
. Ingen tvekan över vad som var på gång alltså. Vi mår bra, är glada, omtumlade och fokus är amning, amning, amning. Inte helt enkelt det här men vi lär oss.
skulle skriva att det började med att det var vattnet som gick men det föll visst bort....
Grattis eekramaren! Härligt att äntligen ha era pojkar hos er.