• MFJG

Malmö BF 2010

Jag syr mest till Wincent. Sen lagar jag våra kläder ;) 
    Vet du någon bra sida man kan beställa mjuka tyger från? Va ute på Stoff&Stil men tyckte inte där var så mycket roligt. Har ett presentkort där men kommer nog lägga det på annat än tyg.
    Inga bilder. Det kanske jag ska göra. Syverkstan kommer komma igång nu till hösten. Inte blivit mycket av det nu i sommar. Men när Wincent är på dagis ska jag ha systuga här hemma..=)

• MFJG

Ja vi kan ju träffas och fika flera gånger om ni bara har tid och lust. Jag har iaf hur mycket tid som helst ;)

• MFJG

Ja jag ser och känner sparkarna. Såg sparkarn genom kläderna när jag väntade på pizza häromdagen ;) Hungrig liten Minibus =)

• MFJG

Ja jag brukar ju tycka det är lättare med ett barnvänligt fik ;) Wincent sitter ju inte direkt still längre. En helgfika tycker jag låter bra. Kan dock inte den 22:e.

När har Alla BF egentligen? Gjorde vi inte en lista?? ;)

Är ju så individuellt om man ser eller inte ser sparkarna, hur ofta osv. Wincent va sjövild i magen och det verkar som lillebror är likadan. (hujeda mig).. 

• MFJG
    BF LISTAN FÖR MALMÖ MAMMORNA!

Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

MFJG -  BF 20/12  - 2:a barnet

Marremia  -  BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita -  BF 19/12 - 1:a barnet
    Pigletten -  BF 24/12 - 1:a barnet

• MFJG
    BF LISTAN FÖR MALMÖ MAMMORNA!

Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

MFJG -  BF 20/12  - 2:a barnet

Marremia  -  BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita -  BF 19/12 - 1:a barnet
    Pigletten -  BF 24/12 - 1:a barnet
    JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet
  • MFJG

JoJo10 - Låter bra. Vem kan på Söndag? Var vill ni fika?

• MFJG

Jag kan inte på kvällarna. Är mitt i våra kvällsrutiner..:)

• MFJG

Ja när man är många som ska ses är det lurigt. Blir lättare sen när alla är mammalediga ;)

• MFJG

Verkar som den 19:e är en dag som funkar för alla eller?

Svar på tråden Malmö BF 2010