• MFJG

Malmö BF 2010

Jag har fikat där och hoppar väl inte högt av glädje ;) Men det funkar haha..

• MFJG

Ja plats för barnvagnen är inte det viktigaste. ;) Det är att jag kan sysselsätta Wincent. Han sitter inte gärna still. Men det löser sig. Jag får kanske inte sitta så mycket bara, det får jag aldrig. haha!

• MFJG
    Pigletten skrev 2010-08-19 08:09:52 följande:
    MFJG: Var skulle du rekommendera? Jag kan hjälpa dig med Wincent om du vill.. Jag har vanan inne från mitt jobb.. =)
    Tack =) Det går bra med Konsthallen. ;) Finns inte så mycket barnvänliga fik i stan. Vilken tid ska vi säga?
  • MFJG

Pigletten - Haha ja just det, om han sover ;) Normalt sätt brukar han sova efter lunch. Alltså somna vid 12 - 12.30..Så vi kan ses innan och äta lunch tillsammans? Då sitter han still. Sen kanske vi kan ta en promenad (om det är fint väder) och så kan han somna i vagnen ;)..Låter det okej? Jag kan ju inte promenera varken snabbt eller långt, men en liten promenix skadar ju inte..

• MFJG

Jag har "förlorat" många vänner. Men funnit så många nya. 

Vi har handlat en sak. Ett babyskydd, Acta Graco Logico S med bas begagnat. Vi har ju i prinicip allt redan. Kanske ska köpa lite kläder sen. När jag sålt av det vi inte ska behålla. Ja och sen så har jag "köpt" en leksak med mina liberopoäng jag fått på blöjpaketen ;).. 

Jag ska försöka gå på vattengympan på Friskis och Svettis om jag kan. Någon som vet när den börjar? Har ni tänkt gå? 

• MFJG

DÅ verkar det som man får vara ute i god tid och boka då=)

Neutral tvättmedel och sköljmedel använder vi här hemma. Dem är bäst..=) 

• MFJG

Vi pratar namn för fullt. Men det är svårt..Vilka namn har ni ÄLskadeMirakel?
    Kanske dags att vi "avslöjar" våra riktiga namn snart ;) 

• MFJG

Jag mår bra. Förutom foglossningen som gör så ont. Blivit värre senaste dagarna också. Inte alls kul. Men i övrigt är jag nog inne i en gyllene period nu ;) Jag blir inte sjukskriven dock..iom att jag är mamma-"ledig"...

• MFJG

Jag startade på 66 kilo när jag plussade och nu visar vågen 76..10 härliga kilo =)

• MFJG

Vår lille bus va bara 49 cm när han kom så 50 funkade för oss. Men inte så länge ;)
    Köpte en del kläder i 50/56 och dem kunde han ha 1 vecka eller 2 ;)

Svar på tråden Malmö BF 2010