Inlägg från: Malmölita |Visa alla inlägg
  • Malmölita

Malmö BF 2010

Torsdagar är ju alltid trevligt, innan helgen. Vad sägs om tors den 4:e?

• Malmölita

Vilket som för min del. Men har aldrig varit på Rose garden så testar gärna d...

• Malmölita

Låter kanon me Rose garden kl. 18. Bra att du styr upp Kollegan och bestämmer nåt Pigletten - restaurangen ligger på Stora Nygatan. - Hoppas MFJG oxå kan komma så vi får träffa dig

• Malmölita

Karin010 - Åh va roligt me ultra!!! Nu börjar det verkligen närma sig när det är dags för sista ultra. Du blir kanske den första av oss som kommer föda, hihi. Allt e så spännande nu när det börjar närma sig på riktigt.

Vi var på försäkringskassans informationsmöte idag. Jag som inte har läst så mkt på nätet tyckte det gav svar på en del frågor. Men man hade kanske lika gärna fått svaren på just nätet... Men drygt att alla skulle dra sina historier och fråga specifikt om just deras situation. Tog lite tid, om jag säger så.

Nästa vecka är det dags för mig och Kollegan att gå på första föräldrautbildningen. Är det någon som har varit på nån sån än?

• Malmölita

Roligt att ultra gick bra! Kan tänka mig.att d va värlens finaste öra, hihi. Jag längtar oxå t vårt ultra!!! Ska gå den 28 okt precis som du Jojo10. Hoppas du kan komma t middagen! Oxå nyfiken på va d e för mässa du pratar om Kollegan. Ska googla på en gång! Trevlig helg alla!

• Malmölita

Jag hänger också gärna med på mässan!

• Malmölita

MFJG - Grattis till bröllopet! Jätte kul om du kan komma på middagen och berätta om hur ni gifte er.

Nyårsbebis10 - Så ni har precis fått er vagn?! Åååå va roligt!!!! Vår dröjer en månad till, suck. Måste kännas helt fantastiskt när vagnen kommer. Blir ju mer och mer verkligt hela tiden =)

• Malmölita

Nyårsbebis10 - Vi har köpt en röd Kronan vagn. Men som sagt inte fått den ännu. Väntar me spänning!!! =)

Ja, ni får alla berätta om bröllop och bröllopsplaner som lite inspiration, hihi. Kul att höra! Jojo10 - kul att ni satt datum. Ja, du får börja jaga klänningar i tid. Inte helt lätt att hitta vad man vill ha.

• Malmölita

Jag tyckte det va bra å min sambo oxå. Bra att få en genomgång av förlossningsförloppet. Jojo10 - då har ni hunnit me många på kort tid! Vi har nästa in i nov. Trevlig helg alla!

• Malmölita

Ja, visst går d sååå galet snabbt nu! Så du jobbar bara 3 veckor till , Marremia Jag jobbar 5 veckor t... Kul att ni varit på sista ultra oxå!

Svar på tråden Malmö BF 2010