• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-04-28 23:00:11 följande:
    Hur blir det nu då? Hur organiserar vi oss? Hur många kommer till mig före vi åker?
    Vad ska jag göra för mat? Vill ni ens ha mat?

...osv...
    Jag tycker det är lite off att ta sig ända ut dit så jag möter upp tjejerna från andra tråden när deras tåg kommer in o så tänkte jag grabba nåt att käka innan båten ska åka.

Men samling senast 17.00 på Birka terminalen. Jag får väl ha en stor skylt med nån text som ni kan känna er träffade av...
  • MrC
    Majuuu skrev 2011-04-28 23:10:00 följande:
    Jag tycker det är lite off att ta sig ända ut dit så jag möter upp tjejerna från andra tråden när deras tåg kommer in o så tänkte jag grabba nåt att käka innan båten ska åka.

Men samling senast 17.00 på Birka terminalen. Jag får väl ha en stor skylt med nån text som ni kan känna er träffade av...
    Det är okay. Mindre jobb för mig Glad Mer gratis godis till dom andra. Flört
    Tror dom kommer med bil från BoråsSkaraJönköpingMjölby-hållet.
    Har lovat sushi och öl...
    De kommer nog tidigare skulle jag gissa.

eller? hallå?
  • OojespersmammaoO
    MrC skrev 2011-04-29 00:27:10 följande:
    Det är okay. Mindre jobb för mig Glad Mer gratis godis till dom andra. Flört
    Tror dom kommer med bil från BoråsSkaraJönköpingMjölby-hållet.
    Har lovat sushi och öl...
    De kommer nog tidigare skulle jag gissa.

eller? hallå?
    Vi får räkna lite på hur lång tid det kommer ta upp och sen får vi se om vi hinner till dig, vore trevligt!
  • MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-04-29 08:14:04 följande:
    Vi får räkna lite på hur lång tid det kommer ta upp och sen får vi se om vi hinner till dig, vore trevligt!
    Det är okay. Jag vill bara veta om jag ska göra sushi eller inte.
    Men om ni ska hinna med att åka till mig + äta och sen att vi ska åka till stan tar tid. Ni måste åka mycket tidigare + vi har ju ändå 1 dygn på oss att lära känna varandra. Kanske lika bra att ses i stan/vid terminalen?
  • OojespersmammaoO
    MrC skrev 2011-04-29 12:42:49 följande:
    Det är okay. Jag vill bara veta om jag ska göra sushi eller inte.
    Men om ni ska hinna med att åka till mig + äta och sen att vi ska åka till stan tar tid. Ni måste åka mycket tidigare + vi har ju ändå 1 dygn på oss att lära känna varandra. Kanske lika bra att ses i stan/vid terminalen?
    Ja det blir nog det..lättare så.
  • MrC
    TigerLily skrev 2011-05-01 23:27:53 följande:

jag vill med! finns det platser kvar?

Jollen är nog inte fullbokad ännu och det är aldrig för sent att bli desperat.
    Men jag tror det är för sent för att då åka billigt? Det kostar att ligga på topp och vara långsam.
    Men om du kommer så lovar jag att bjuda på en bira!
    Skål och väl mött!
    MrC
  • jejosa

godmorgon!

blev av med kryssningsoskulden i helgen då jag åkte till Mariehamn med mr norrköping... toktrist att jag inte kan åka med er... men jag hoppas det blir fler turer

• cajsasmamma
    jejosa skrev 2011-05-02 10:17:11 följande:
    godmorgon!

blev av med kryssningsoskulden i helgen då jag åkte till Mariehamn med mr norrköping... toktrist att jag inte kan åka med er... men jag hoppas det blir fler turer
    Det blir säkert fler turer och då ska ju du med
  • Majuuu
    TigerLily skrev 2011-05-01 23:27:53 följande:

jag vill med! finns det platser kvar?

Kolla på Birka, men som Mr C säger lär det inte vara gratis.... Obestämd
Svar på tråden Desperata kryssningen...