• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • OojespersmammaoO

Önskar jag kunde följa med men jag vet inte hur jag ska ta mig från Borås till Stockholm eftersom jag inte åker tåg själv? Rynkar på näsan

• cajsasmamma
    OojespersmammaoO skrev 2011-05-05 08:14:18 följande:
    Önskar jag kunde följa med men jag vet inte hur jag ska ta mig från Borås till Stockholm eftersom jag inte åker tåg själv? Rynkar på näsan
    Har du långt till jkpg?
  • MrC
    OojespersmammaoO skrev 2011-05-05 08:14:18 följande:
    Buss med Swebus då?
    Jag möter upp dig på Cityterminalen (busstationen i Stockholm heter så) så att du inte går vilse.

10:45 från Borås Resecentrum
    16:00 framme i Stockholm.
    Pris: 339 kr om du är student och 411 om du räknas som vuxen.

eller så åker du till Linköping och slår följe med CM.
    Kan finnas chans att jag hos CM då och åker med. Då finns chans att vi åker bil från Linköping till Stockholm.
  • Majuuu
    JM:
    Åker du med bussen MrC föreslog så kan jag oxå möta upp dig på centralen för jag ska möta upp 2 andra den tiden där.  
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-05-05 15:41:19 följande:
    Tack allihop!! Jag får fundera lite på det.
  • Bubsan

Jag hade snott Lelles biljett, om jag inte hade haft fullt upp o bytt helger o så. Hoppas ni får jättekul, så får vi hoppas jag kan komma med på nästa tillställning

• Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-05-06 21:19:23 följande:
    Jag ska se om jag kan ta mig till stockholm på nåt vis..är ju ändå singel igen så.
    Va har hänt? *rusar till tråden för att läsa ikapp*

Hoppas du kan följa med på fredag! 
  • OojespersmammaoO
    Majuuu skrev 2011-05-08 19:55:17 följande:
    Va har hänt? *rusar till tråden för att läsa ikapp*

Hoppas du kan följa med på fredag! 
    Det blir inget för min del...kan inte ta mig till stockholm. Rynkar på näsan
Svar på tråden Desperata kryssningen...