• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • MrC

Kan vi få en uppdaterad lista på de som fortfarande ska åka och vilka som hoppat av, samt vad det finns för alternativ för dom som vill ta över andras biljetter?

• Lellebror
    MrC skrev 2011-05-04 13:34:26 följande:
    Varför ska dom behöva betala då folk redan betalat och hoppat av.
    Dom som hoppar av borde som straff lämna ifrån sig biljetterna gratis till de som vill åka istället.

Så tycker jag...
    jag skrev redan när jag postade att jag inte kan åka att någon kan ta över min biljett, betald och klar.

Hade gärna åkt men oförutsedda händelser gör att det är omöjligt för mig.
    Ekonomin har rasat samt för tillfället även mitt psyke
  • MrC
    Lellebror skrev 2011-05-04 14:38:21 följande:
    jag skrev redan när jag postade att jag inte kan åka att någon kan ta över min biljett, betald och klar.

Hade gärna åkt men oförutsedda händelser gör att det är omöjligt för mig.
    Ekonomin har rasat samt för tillfället även mitt psyke
    Jag vet. Jag lider med dig. Mitt inlägg var inte riktat till dig, utan till Majuutschi.
    Man kan också se det som en fråga, för jag vet inte om Birka tar ut en avgift för att ändra namn på bokningen?
    Viking Line gör det inte.
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-05-04 13:34:26 följande:
    Varför ska dom behöva betala då folk redan betalat och hoppat av.
    Dom som hoppar av borde som straff lämna ifrån sig biljetterna gratis till de som vill åka istället.

Så tycker jag...
    MP har ju inte betalat för sin hytt o jag har ingen lust att stå för den oxå o därmed slängde jag in pris för den hytten. Självklart ska dom som hoppar av i sista minuten o har betalat ha det som "straff"
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-05-04 15:01:46 följande:
    Jag vet. Jag lider med dig. Mitt inlägg var inte riktat till dig, utan till Majuutschi.
    Man kan också se det som en fråga, för jag vet inte om Birka tar ut en avgift för att ändra namn på bokningen?
    Viking Line gör det inte.
    Dom tar inte någon avgift så det är inga problem
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-05-04 09:12:25 följande:
    Jag kan inte heller följa med då det känns tråkigt att inte Lelle kommer med.
    Nån som vill ha min biljett??
    Vad tråkigt!
  • Majuuu
    Kryssning 13/5 med Birka

Vilka åker:

Majuutschi
    daddy

CM
    Mr C

2 unga singeltjejer från en annan tråd

Lediga hytter:

1st 2 bäddars hytt inkl frukost - 0kr

1st 2 bäddars hytt - 300kr
  • MrC
    Majuuu skrev 2011-05-04 17:57:22 följande:
    MP har ju inte betalat för sin hytt o jag har ingen lust att stå för den oxå o därmed slängde jag in pris för den hytten. Självklart ska dom som hoppar av i sista minuten o har betalat ha det som "straff"
    Okay. Jag är med dig! Har du lagt ut för MP's hytt tills vidare alltså och MP har inte betalat?
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-05-04 19:09:54 följande:
    Okay. Jag är med dig! Har du lagt ut för MP's hytt tills vidare alltså och MP har inte betalat?
    Jepp.. Igår hade det iaf inte kommit in nåt på kontot o hon hade det väl dåligt ekonomiskt..
Svar på tråden Desperata kryssningen...