• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-05-08 21:01:57 följande:
    Det blir inget för min del...kan inte ta mig till stockholm. Rynkar på näsan
    Tråkigt!
  • Majuuu
    Kryssning 13/5 med Birka

Vilka åker:

Majuutschi
    daddy
    CM
    Mr C
    2 unga singeltjejer från en annan tråd

Lediga hytter:

1st 2 bäddars hytt inkl frukost - 0kr

1st 2 bäddars hytt - 300kr
  • OojespersmammaoO
    Majuuu skrev 2011-05-08 23:26:37 följande:
    Tråkigt!
    Ja..dessutom kommer tydlingen min farmors systrar från Finland hit på Fredag så på Lördag ska vi till Ullared.
  • MrC

Det sägs att du inte kan bli full på vatten. Men åke en finlandsfärja då så får du se att man kan bli jävla full! Skål

• cajsasmamma
    MrC skrev 2011-05-10 16:07:32 följande:
    Det sägs att du inte kan bli full på vatten. Men åke en finlandsfärja då så får du se att man kan bli jävla full! Skål

Skål
  • daddy XL

NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA ;) såg ut som det skulle bli hyffsat väder oxÅ

• Majuuu
    daddy XL skrev 2011-05-10 18:58:06 följande:
    NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA ;) såg ut som det skulle bli hyffsat väder oxÅ
  • Majuuu
    Till mina kryssningsmedresenärer (kan man ens säga så? Obestämd)

Samling på Birkaterminalen 17.00 på fredag. Jag lämnar skylten hemma då jag känner igen ala utom MrC, men det borde gå att koppla iaf... Solig 

Har ni nån som vill haka på eller om nån som läser nu vill haka på så är det bara att meddela mig. 2 hytter lediga.. Annars får vi väl förfesta i en tom hytt så vi slipper få det så stökigt i våra egna hytter..  
  • Majuuu

Då är hytterna nästintill fulla så vi får ingen tom hytt att festa i, men jag röstar på att vi inte festar i min o daddys hytt.... Oskyldig Drömmer Tyst

Ses om ca 16 timmar!  Skål

• MrC

Vi festar i den hytt som blev gratis för de nytillkomna?! Nått ska de väl ha för att de åker gratis liksom? Flört

Svar på tråden Desperata kryssningen...