Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Jag vet inte om jag har hunnit berätta men fre den 14/1 föddes en oerhört efterlängtad trådstartsbebis
Det känns helt fantastiskt att hon faktiskt valde oss som föräldrar och att detta lilla mirakel ville stanna hos oss. Men utan denna tråd hade det inte varit lika lätt att fortsätta hålla modet uppe efter 3 mf på raken... Vill bara tacka er som varit med sedan start och peppat och stöttat, och till er som är kvar eller kommit nya.. VAR RÄDDA OM VARANDRA i denna tråd, den betyder oerhört mycket! SNART är det eran tur att få hålla i ett litet mirakel, även om det känns tungt vissa perioder (eller typ alltid) så önskar jag och hoppas och tror att det snart är er tur!
TACK FÖR ATT NI FINNS!
Kramar Från BEV
Stork kram

Hur j-a kul är det då????? Han skickade mig till nån provtagning för att kolla hypofysen, sköldkörteln och för att se att förra grav var ute ur systemet. Får svar om ca 2-5 arbetsdagar. Om det inte har tagit sig till i sommar så skulle jag ev. få börja med Pergotime, men tydligen inte än. Kan ju vara att han väntar på de övriga proverna för att se vad de säger först..