• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Det känns läskigt, men spännande också. Undrar ju om det ska gå en gång till... Stor risk med massa mf igen med tanke på min ålder. :-/

Kram

• LisaVäntar

Åh vad spännande!! hoppas det går bra, skönt att du ska få pergo på en gång!

När är det dags för nästa eskimå, Mimmi?

• SoMa72

Tack LisaVäntar! Åh, vad spännande för dig på fredag!!! Kommer gå superbra m snitt och allt...

• M I M M I

Jag vet inte än Lisa... Ska ringa kliniken på onsdag i kolla om de har beslutat ja eller nej för vår dispens... Eskimån är tänkt att komna tillbaka till oss v 47.

Sjukt spännande inför fredag! Är du nervös? Jag kommer tänka på er!!

SoMa jag håller tummarna!!

• LisaVäntar

Åh, hoppas de går med på det!! Men det har väl låtit lovande med dispens..?

Så in i..! Kommer hinna stressa mig sönder och samman, har köpt 6 nya bodys sen vi fick veta att det skulle bli snitt... Fast vi redan har ungefär 200 ska uppdatera er så fort jag lyckas röra mig igen på fredag! tack för tankar och tummar!

• M I M M I

Tanken är att spara det embryo vi har i frysen och gå direkt på en ny hormonbehandling, och för det måste läkarna ge oss dispens då det eg är tvärt om mot vad man ska göra... Jag hoppas på besked i morgon..

• MissBoring
    M I M M I skrev 2012-11-06 09:04:59 följande:
    Tanken är att spara det embryo vi har i frysen och gå direkt på en ny hormonbehandling, och för det måste läkarna ge oss dispens då det eg är tvärt om mot vad man ska göra... Jag hoppas på besked i morgon..
    Jaha okej då förstår jag. Då håller jag tummarna för att ni får det :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3