Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Vi är många med äl samtidigt skoj :)

• Bellas7

MCT jag har faktist inte väntat två veckor så tror att så länge man inte blöder mycket så bara På DET :)
    Skönt att ni e tillbax igen :) super kramm

• Bellas7

Japp och det är faktist det ändå viktiga. Vi gjorde så efter vår andra skapning, sket i sex förbud och inte skaffa barn på ett tag.
    Efter allt lände jag helt enkelt det e liksom han som e viktigt. Den gången, månaden efter min skrapning i v 16 blev jag gravid och det e liten jäkla buse som är fem år. :)
    Träffade en av Sveriges bästa läkare efter jag blivit gravid och han sa att efter en skapning är störst chans att bli med barn hmm jag har skapats två gånger efter det och det har inte blivit nåt mer än tidiga mf så tror inte på det helt.

Gumman bara njut av varandra och mys för det har ni förtjänat KRAM

• Bellas7

Japp inget bråk här. MCT betyder mycket för mig och resten i gruppen och bara lägg ner. Här stöttar vi och hjälper varandra, det är viktigt. MCT du e snäll och stark, inget annat :)

Kram på alla och hoppas ni har en underbar helg.

• Bellas7

MCT du förstår väl att du stark och viktig. Allt andra säger spelar ingen roll, viktigast är att du e du och skit i resten. Jag vet hur det känns att resa sig efter en käftsmäll och jag vet att du gör det. Du e snäll och menar väl. KRAM VÄNNEN

• Bellas7

Meh84 :) bara på och jaga :)

Jag tar älsprutan i morgon så får inte äl från på mån men hade bryt på gubben i går som inte klarade av myset för han hade fått en öl för mycket, jag var livrädd att vi missat chansen ushh i kväll ska jag bara släppa det och ta det lugnt,varit på massage och fått bra behandling så ikväll handlar det om mys bara :)

Vi bestämde igår att funkar det inte till efter sommaren så tar vi ivf och det känns bra :)

Det e sommar i luften idag KRAMMM

• Bellas7

Hej alla :) grattis SoMa 39 wow ;)
    Jag tog äl sprutan idag så är oxå på nedräkning, BARA 14 dagar till bim.

Kan någon puffa ner listan för det e nog rätt lika på alla tror jag.

Pixan vad tråkigt att kroppen inte sköter sig fy fy fy

Vi har idag handlat Barnkläder till fyra nyfödda som vi ska beta av i veckan och jag mår dåligt när jag ser hur det kryper i kroppen på sambon för han vill så gärna ju. Men kanske en julklapp ?? Hoppas kan man ju alltid.

• Bellas7

Jag uppdaterar också listan.Då jag fick äl igår eller får idag. Hmm jag hade jätte ont i fredags men ingen sex är lite orolig att jag missade ägglossningen. Men tog ägglossningssprutan som bestämt så hoppas inte att äggen släppte i fredags :(  

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT

• Bellas7

Ohh jag jag hoppas ju men va fasen att det ska vara så svårt. Ja ni vet ju hur jag menar. En kollega tittade i dag på mig och frågade om det inte var dax att jag ska bli gravid så gubben fick en liten bäbis nu när hans bror har fått en liten en? hmm fan vad drygt. Man vill ju bara be dem dra åt.......

Men som vanligt ljuger man och säger lite fint, haha nej inte baby nu, det är ju snart sommar och man kan inte vara gravid då. För då missar man ju alla feta fester som en 38 åring går på haha.

Nej denna månad ska det funka för oss alla och även för dig MCT för det kommer bita direkt vid nästa äl som en liten igel :)

• Bellas7

Måste ju puffa denna dikt för den är faktist bra, haha i allafall igår när jag låg med kudde under rumpan och ruvade på simmarna haha helt sjukt ju

JÄVLA "ÄNTLIGEN GRAVID"-TRÅD
    dikt av Fru Åkesson

Väntar på vårt kärleksmirakel varje minut
    vi testar framifrån, bakifrån, in och ut

Kudde under rumpan, äl-test och folsyra äter jag
    ”Inte älska nu älskling, bara var tredje dag…”

Blir så trött på alla tips, ’lycka till’ och råd
    samt jävla ”Äntligen Gravid”-tråd

Blir så trött på inlägg som: ”jag plussade med en gång”
    eller ”jag fick vänta i TVÅ månader – väntan var lång”

Blir så trött på ”ska ni inte skaffa barn snart?”
    ”Jo, visst, bara beställa – klappat och klart!”

Blir så trött på ”tänk på något annat, slappna av”
    Det är ju lätt när man blivit Familjeliv-slav

När är det min tur att kräkas och må illa?
    Bristningar, ömma bröst – det skulle jag gilla

Vill också göra min sambo till stolt pappa
    och höra ett litet, litet hjärta i min mage klappa

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3