Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Lisaväntar Ush kram .... Jä...la tant röd
Lisaväntar Ush kram .... Jä...la tant röd
Ha tror dig inte. På sön är ju det bara fyra dagar kvar för dig hmm jag tror inte ens att du kan hålla dig till på måndag ;)
Hehe jag kan inte testa förrens onsdag för jag tog ju äl sprutan och den visar positivt till upp till dag tio efter sprutan. Hehe så du kan inte hålla dig ...hehe :)))
SoMa japp tyvärr är illamående oxå en biverkning haha kan du gått ha :)))
Smulanj hur går det för dig? Har du hemska biverkningar av sprutan? Jag kan knappt röra mina bröst. Hatar det :(((
Har andra biverkningar oxå, vill jag lova bläää
Spänt till du kan testa :) jag vill oxå testa ..,. Hmm tidigast nästa fredag :(
6 dagar till testning Hehehe SoMa tre dagar till utslag men du måste vänta Hehehe .. Du lär aldrig fixa det (kram) hihi
Jag har oxå de nya testlagrets test, har inte testa så ska kolla nu ikväll, jag har ju fullt med de hormoner som man har vid äl ( på grund av älsprutan) så om de inte ger utslag så e det fel på dem.
Mimmi ingen mens då finns det hopp, 60% plussar Bim+ så slappna av för vi har ju förbjudit tanten att komma på besök detta året ut
Jag kommer testa på måndag för att se om ägglossningsprutan har gått ur kroppen den kan ju sitta i tio dagar. Men det räknas inte
Haha det e sant :)) tog ett test i dag och fortfarande starkt plus hehe så måste ju kolla så det gått ur kroppen hehe
Gumman du har ingen ursäkt .... Försök inte hihi
SoMa haha nu e vi där igen... Du har sex dagar till Bim och du kan inte veta något alls än :))) plus du hade lite symtom eller hur? Har du molvärk i magen? Jag började få det idag tror det e crionen bläää
Hmm har du smygtestat nu ... Därför du tror inte att det blitt nåt FY SKÄMS
KLART DET BLIR PLUS TILL OSS ALLA