Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-04-20 06:47:45 följande:
    Ja, fast det är ju ohyggligt svagt... Vågar inte ens bli glad. :-/
    Hallå fröken. ett svagt plus är väl bättre än inget plus alls va..... och du vet ju inte riktigt vllken dag det e kvar till bim? du blöder inte ? hallå In med en bild till oss och så kan vi följa plusset från svagt till super starkt på ett par dagar :) GRATTIS
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-20 08:02:42
    Kan ni öht se nåt på denna bild? Förvånad
    jag ser en blå svag rand på cb testet :)

svårt att se något på testlagrets, men det kommer bli starkare snart :)

Nu ska vi se till att bäbis stannar och hänger fast, inga fler mf här inte för någon av oss
  • Bellas7

Hallå det kommer gå bra denna gång, jag har bestämt det plus att jag ska plussa på fred/lörd så vi kan följas åt :))

• Bellas7

SoMa vilken dag är du på idag? Bim-1 ?
    Ska bli spännande och se om jag med går plus för du har lovat mig att ta ett el två om det blir många, tänk bad många barn du lär bli sittande med hehe

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-20 10:35:38 följande:
    Jag tror jag är på BIM-1? Hade utslag på äl-test 06-07 apr, så då borde väl BIM vara imorgon? Vet ju inte när ägget släppte?
    Jag tar dem som lovat! Är ju långt ifrån säkert att det här blir nåt iaf... Och får jag många barn är det bara bra, har ju inte så många år på mig att skaffa syskon, så då blir det perfa om jag får några av dig
    gött Flört
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-20 11:12:34 följande:
    Hehe, lita på mig du, bruden! Håller vad jag lovar... Tungan ute
    Men hur 17 räknar jag då? Ska jag räkna att själv äl var 07 apr?
    ja det hade jag räknat :) om du hade stegring den 6 så brukar ju ägget släppa dagen efter så den 7 och bim i morgon :)))
  • Bellas7

fick positivt nu på testet men det känns så hopplöst ush att man inte bara kan vara glad.
  • Bellas7

Ja ska bli spännande nu om det blir starkare. Hoppas hoppas

Det var neg i morse sen i eftermiddag kom strecket inom två min men svagt svagt men tydligt hmmm Bim-5

• Bellas7

Jag har aldrig plussat så tidigt så blir lite rädd när jag tänker på 3 ägg, men det är ett par jobbiga dagar nu så att mensen inte kommer. Mimmi tack för du lurar bort tanten nu, hoppas hon försvinner i skogen :))

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3