• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-24 09:51:53 följande:
    Man ska väl använda testet när det öppnas? Står det inget i instruktionen i förpackningen? Jag vet att det står i bladet som testlagret skickar med sina tester iaf!
    Jo, jag tror det. Kanske torkar den där uppsugningsdelen upp när man öppnar det. Hur som helst, får göra om det imorn men har ändå rätt små förhoppningar...en liiiiiten skugga borde ju varit där ändå om jag hade något som helst hcg i kroppen?

Happiness och Odd, våra testexperter - var är ni? :)
  • Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-08-24 09:56:33 följande:

sugar, har du gått med i någon BF-tråd än då?

Om jag plussar tror jag det är BF den 1 maj... då hamnar vi inte i samma tråd... *snyft*

Men fortsättningstråden för den här tråden finns ju! Alltså de som plussat från den här tråden. Jag tror jag helst skulle vilja hänga i den tråden om jag plussade. En vanlig BF-tråd skulle inte kännas lika bra, där finns det ju en massa folk som inte riktigt vet hur man känner sig.
  • Muffe80

Ja så kanske man gör, går med i denna bf-tråd som finns. Sist var jag med i en vanlig BF-tråd men då trodde man ju att allt skulle gå galant! Tror nog jag kommer gå med i båda

• sofy

ARG!!! Demon helt jävla värdelös läkare! blir ju mer klok av att läsa här än att snacka me henne! hon sa INGET vettigt. vi tog ett gravtest mest för o stilla mitt psyke. då säger hon "jag tycker strecket e svagt" o ja får panik, sen säger hon "jag kan egentligen inget om gravtester så, men jag tycker det. vänta jag ska fråga en barnmorska" o så kommer hon tillbaka o säger "de va tydligen helt normalt. strecken ser ut sådär" IDIOT!! ska inte hon LUGNA mig?!?!  o så frågade ja om blödningen i söndags o hon sa "jag vet inte.. de kanske är normalt.. jag vet inte.."

• Pancakes

Nu kommer mensvärken, känner igen känslan så väl. Det är fika på jobbet nu, orkar inte ens gå dit, vill inte träffa folk. Usch, vet inte hur jag ska kunna rycka upp mig. Jag är egentligen en positiv person, brukar aldrig vara så här...

• Pancakes
    sofy skrev 2010-08-24 10:17:24 följande:
    ARG!!! Demon helt jävla värdelös läkare! blir ju mer klok av att läsa här än att snacka me henne! hon sa INGET vettigt. vi tog ett gravtest mest för o stilla mitt psyke. då säger hon "jag tycker strecket e svagt" o ja får panik, sen säger hon "jag kan egentligen inget om gravtester så, men jag tycker det. vänta jag ska fråga en barnmorska" o så kommer hon tillbaka o säger "de va tydligen helt normalt. strecken ser ut sådär" IDIOT!! ska inte hon LUGNA mig?!?!  o så frågade ja om blödningen i söndags o hon sa "jag vet inte.. de kanske är normalt.. jag vet inte.."
    Men fyyyy, skojar du??? Så otroligt opedagogiskt! Stackars dig! Gjorde de ingen undersökning?
  • Muffe80
    Pancakes skrev 2010-08-24 10:18:35 följande:
    Nu kommer mensvärken, känner igen känslan så väl. Det är fika på jobbet nu, orkar inte ens gå dit, vill inte träffa folk. Usch, vet inte hur jag ska kunna rycka upp mig. Jag är egentligen en positiv person, brukar aldrig vara så här...
    Usch vet hur du känner dig. sitter också på jobbet och känner igen mensvärken Gick på toa nyss men inget blod än....
  • sofy
    Pancakes skrev 2010-08-24 10:20:07 följande:
    Men fyyyy, skojar du??? Så otroligt opedagogiskt! Stackars dig! Gjorde de ingen undersökning?
    Nej, hon va helt VÄRDELÖS! Satt mest o huttrade o snackade om hur mycke hon frös! Jävla nolla! Och från spec. MVC också, ne fyfan säger ja bara! Blev inte ett dugg klokare o framförallt INTE lugnare!!

Hon gjorde ingenting. Jag frågade om hon kunde men hon sa nej. Vissa läkare är så jävla inkompetenta! Om en tjej som är SKITOROLIG för fler MF kommer dit o frågar om grejer, svarar man inte liiite mer utförligt då? Och man kanske inte öppnar käften om något man inte vet? (Gravtestet alltså..) BM fick ju lugna mig efteråt o förklara att de va ingen fara enligt henne!
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-24 10:24:09 följande:
    Nej, hon va helt VÄRDELÖS! Satt mest o huttrade o snackade om hur mycke hon frös! Jävla nolla! Och från spec. MVC också, ne fyfan säger ja bara! Blev inte ett dugg klokare o framförallt INTE lugnare!!

Hon gjorde ingenting. Jag frågade om hon kunde men hon sa nej. Vissa läkare är så jävla inkompetenta! Om en tjej som är SKITOROLIG för fler MF kommer dit o frågar om grejer, svarar man inte liiite mer utförligt då? Och man kanske inte öppnar käften om något man inte vet? (Gravtestet alltså..) BM fick ju lugna mig efteråt o förklara att de va ingen fara enligt henne!
    men vad fan är detta? är hon inte från spec mvc!! de ska kunna MER än mvc! tog de inte ens hcg prov?
    Längtan efter liten är stor
  • sofy
    Längtan efter liten skrev 2010-08-24 10:26:06 följande:
    men vad fan är detta? är hon inte från spec mvc!! de ska kunna MER än mvc! tog de inte ens hcg prov?
    Bra fråga.. känns som ett jävla skämt! Sparka gärna på den som ligger.. liksom! Kan man inget eller är osäker på något så är man TYST! Jävla idiot. Nu är ja oroad över gravtestet som va "svagt" (enligt mig va de inte svagt även om de inte va knallrött) men jaja, hon "vet" ju tydligen, eller näe. Jävla fanskap! De här förstörde hela min dag!

Och näe, inge HCG prov heller..
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3