FruW skrev 2010-10-05 21:27:55 följande:
Go kväll!
MCT - usch!! Är du säker?? Var inne hos dig o kikade, men jag kunde bara se gårdagens test.. Blöder du något?? Det kan ju bara vara så att dagens test av ngn annan anledning var lite svagare, kanske är starkare i morgon igen... Det tar ju några dagar för hcg att öka ordentligt!! Jag hoppas på dig!!
Pilrgrimmen - grattis till fint utslag på ÄL, nu är det bara att jobba på!!!
Med två små - hur går det för dig?? BIM är passerat med flera dager, nu är vi nyfikna på dig! Pixan o Mammaobabba - BIM för er nu!! Spännande, några symptom?! Jag håller tummarna för några fina plus till i tråden!!
Omtänksamma Mimmi! Och mår du bra?
Nä... Testade sö kväll... med mycket, mycket vilja kunde jag urskilja något- men inte mannen.... Började iaf blöda måndag 18 dagar efter äl... Och med blödningen kom något " typ slemsäck" någon mm i storlek ( hade så förra mf med) plus huvudvärk som jag också haft med mf...
Men ser det som en mens... Kan ju mycket väl vara det med och gravid är jag ju inte!!! Börjar bli så trött på denna väntan, hade räknat med bäbis nu!!! Som någon annan skrev- det är så ORÄTTVIST!!!
Och orkar vidare gör man ju enbart för att man vet vad belönnngen är och blir så småningom... Och när vi väl fått vara små- kommer den här tiden förmodlingen att kännas värd all väntan!
MCT- håller tummarna, men usch vilket huvudbry, förstår din oro!!! Men oavsett hur det är/ går kan du inte göra något åt det just nu! Gör det bästa av det och vänta, tids nog får du veta!
KRAM PÅ ER!