• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Pilgrimmen - men nej! Har det kommit ngt mer? Det finns en massa anledningar till varför man kan blöda, man blir ju bl a mer lättblödande vid graviditet.. Jag håller tummarna så för dig att det inte ska komma ngt mer blod, och att allt går som det ska!! Stora kramar till dig!  Hjärta

• FruW

Dum (och äcklig kanske...) fråga - ngn som har erfarenhet av gula flytningar några dagar innan BIM?

• Pilgrimmen
    FruW skrev 2010-09-09 21:24:01 följande:
    Pilgrimmen - men nej! Har det kommit ngt mer? Det finns en massa anledningar till varför man kan blöda, man blir ju bl a mer lättblödande vid graviditet.. Jag håller tummarna så för dig att det inte ska komma ngt mer blod, och att allt går som det ska!! Stora kramar till dig!  Hjärta
    Nej inget mera blod. Det var jätte ljusrosa och i en massa äggviteliknande flytningar. Hoppas innerligt att det var för att jag tog i alldeles för mycket. Meeen fan, blod är ju egentligen inte bra och särskillt inte när man får svaga plus... Men nu får det bara inte komma mer...Hoppets ljus släcktes ganska så fort nu faktiskt..Men så länge man inte har smärta är det väl ändå lite positivt??!!
    FruW skrev 2010-09-09 21:25:15 följande:
    Dum (och äcklig kanske...) fråga - ngn som har erfarenhet av gula flytningar några dagar innan BIM?
    Nja jo jag hade det nu men jag tror även jag haft det innan mens också. Men är inte riktigt hundra! Hoppas det betyder något positivt för din del ( om nu frågan var för att du har det) =)
  • Muffe80

jag hade också ljust blod i något äggviteliknande.. sen kom brunt.. och sen inget :)

• Pilgrimmen
    Muffe80 skrev 2010-09-09 21:39:46 följande:

jag hade också ljust blod i något äggviteliknande.. sen kom brunt.. och sen inget :)

Åh vad jag hoppas det är samma för mig då Men du hade inga svaga plus va? Och det är väl det som gör mig mest orolig.
  • Muffe80

Jag testade inte innan alls utan bara på BIM +5 med CB digital, så jag slapp oroa mig för svaga plus.
    eller Jo, två eller tre dagar innan BIM testade jag med CB vanligt och fick inget plus, inte ens ett svagt... var så ledsen då, men sen kom det

• Pancakes

Men ååh Pilgrimmen, vad jobbigt att inte veta vad som pågår. Hoppas verkligen att det inte kommer mer blod!

• Pancakes
    FruW skrev 2010-09-09 17:45:19 följande:
    Blä - tror jag ger upp för den här gången, testat med gravtest både i morses och nu, fortfarande snövita, kan inte ens med bästa vilja ana mig till ett extra streck... Hur lång tid ska det här ta egentligen?? Skrikandes
    Åh, vad trist!! När är BIM? Det är väl ett par dagar kvar väl? Lät ju verkligen som du hade en nidblödning häromdagen ju!
  • Pancakes

MCT79, hur gick det med dina ÄL-stegringar? Nåt på g? Flört

• SoMa72
    Pilgrimmen skrev 2010-09-09 20:52:22 följande:
    Neeej men va fasiken..BLOD!!
    Jag gick på toa och gjorde nr 2 och tog i lite mer än vanligt och gissa vad som händer, jo BLOD kommer. Och inte från baken Inte mycket och ingen som helst smärta men den kommer väl säkert snart!! Precis va jag trodde. Och jag tror tyvärr inte jag är en av alla som får en ofarlig blödning för det känns inte alls så Faan faaaan!
    Jag håller tummarna stenhårt för att det inte är ngn fara, känner flera som har blödit av och till under grav och det har gått vägen... Så måla inte f-n på väggen i förskott nu.... *kramar om*
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3