• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-06-20 17:22:43 följande:

Kan du inte få in en bild!!! Jag ska minsann hålla mig i några timmar nu och testa jag med! Plusat på kvällen de andra två gångerna!!! GRATTIS!!!11

Jo men det skulle inte synas nåt alls på den då. Det blir inge bra med kameran och jag blir bara ledsen om ni säger att ni inte ser nåt :D
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-06-20 17:22:43 följande:

Kan du inte få in en bild!!! Jag ska minsann hålla mig i några timmar nu och testa jag med! Plusat på kvällen de andra två gångerna!!! GRATTIS!!!11

Ja, håll dig i några dagar! Det kommer bli starkt och fint då :D
  • JoWiAn
    Lofot skrev 2011-06-20 17:46:30 följande:
    Jo men det skulle inte synas nåt alls på den då. Det blir inge bra med kameran och jag blir bara ledsen om ni säger att ni inte ser nåt :D

De e sant! Bättre du tar när vi ser på riktigt!!!

Är jag gravid så har jag BF den 3 mars! Vår 8 års dag och sonens 7års dag! Vilken lycka det skulle vara!

• telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-20 14:50:56 följande:
    Jag vidhåller ju fortfarande att Testlagret har problem med sina ältester men.... jag fick ju aldrig nått svar på deras "analys" av de tester jag skickade in men när jag mailade så kom det 15 nya med posten....haha!
    Kissade på en sånt på skoj i morse då de alltid gett maxutslag när jag haft hcg i urinen... icke.. fast jag har så starka gravtester....*pfft*
    Jag fick negativt på mitt ÄL test trots vrålstarkt graviditetstest (CB) så jag är inte heller så förtjust i Testlagrets tester överhuvudtaget. Har fått falskt positivt på deras graviditetstest en gång och även ÄL-test.
    Gravid v.22+0 BF 23/10 Bara 125 dagar dit
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-20 17:53:38 följande:
    Jag fick negativt på mitt ÄL test trots vrålstarkt graviditetstest (CB) så jag är inte heller så förtjust i Testlagrets tester överhuvudtaget. Har fått falskt positivt på deras graviditetstest en gång och även ÄL-test.
    Jag har aldrig haft problem med deras tester tidigare och inte heller gravtesterna nu. Ältesterna dock har det hänt något med...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-20 17:49:20 följande:

De e sant! Bättre du tar när vi ser på riktigt!!!

Är jag gravid så har jag BF den 3 mars! Vår 8 års dag och sonens 7års dag! Vilken lycka det skulle vara!

Det är ett tecken! ;)
    Jahajaaa....
  • JoWiAn
    telgebo skrev 2011-06-20 17:53:38 följande:
    Kan ju ha varit positivt och sen slutat i MF. Håller med MCT, haft problem med ÄL tester men aldrig med gravtester.

Alla får ju inte positiva ÄL test bara för att de är gravida.
  • Dag och natt
    LisaVäntar skrev 2011-06-20 13:30:50 följande:
    Vad har ni för mätare ni som tempar? Litar ni på det vad gäller ÄL och/eller gravid? Den stiger både vid ÄL o graviditet eller? Har toktröttnat på alla tester där man vänder stickan och sig själv utochin för att se vad man vill se..
    Jag har en vanlig mätare, jag tycker det funkar super med tempning om man tempar vid samma tidpunkt varje dag. Den här månaden gick det inte så bra för mig att hålla tiderna pga långledigheten. Efter ÄL ska tempen alltid stiga, oftast minst 0,2 grader, men jag har även varit med att den tyckt att jag haft ÄL även när den dagen efter bara steg 0,1 grader. Den läser in så mycket mer i sitt diagram (på fertilityfriend där jag håller till alltså). Vid graviditet så ska man också då normalt få en högre temp. Nu slutade jag tempa strax efter jag plussat så jag vet inte vad jag hade för temp sen, men innan jag slutade gick jag inte över 37 grader, utan låg på 36,6-36,9. Så det är inte ett måste att man måste få höga temperaturer för att vara gravid. Svårt att genom diagrammet utläsa att man är gravid med säkerhet, så där funkar ju tester bättre. Men jag tycker om att se att jag haft ÄL iaf, det är det som är viktigt för mig!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Hoppas att det är nåt för er båda JoWian och Rosen1

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3