• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-20 08:49:56 följande:

Jag ser tyvärr ingenting... Men jag kanske ser dåligt

Jag testade inte idag. Väntar till ikväll eller imorgon!

• FruW

FlickanFin, ser tyvärr heller inget, men svaga streck är ibland hopplösa att fånga på bild! Håller tummarna för dig!

Äl borde va idag, enligt kalendern, men inga utslag på testerna eller andra tecken på att äl är på g, börjar få för mig att jag inte får ngn äl alls... :( men är väl bara att ge dig till tåls antar jag..,

Sexschemat är igång iaf, varannan dag! Sambon gnäller inte, än, men jag funderar på att beställa hem lite spermie-vänligt glidmedel för att inte få skavsår...

• Lofot

Du ser säkert ett streck för exakt så som du troligtvis ser såg mitt ut igår och nu på morgonen. Tänkte att jag lägger in en bild när/OM det blir starkare istället.
    Jag håller tummarna för oss!!!
  • MCT79

Men jag tycker mig faktiskt ana en skugga... jag fortsätter hålla tummarna!!
    Jahajaaa....
  • HjärtatAlicia
    MCT79 skrev 2011-06-20 13:12:12 följande:
    Men jag tycker mig faktiskt ana en skugga... jag fortsätter hålla tummarna!!
  • Lofot

Jag är så orolig nu att det inte ska vara nåt!!! :( Men idag har jag verkligen varit trött och matt samt kissnödig för jämnan! Säkert skenis...

• telgebo
    FruW skrev 2011-06-20 09:23:02 följande:
    FlickanFin, ser tyvärr heller inget, men svaga streck är ibland hopplösa att fånga på bild! Håller tummarna för dig!

Äl borde va idag, enligt kalendern, men inga utslag på testerna eller andra tecken på att äl är på g, börjar få för mig att jag inte får ngn äl alls... :( men är väl bara att ge dig till tåls antar jag..,

Sexschemat är igång iaf, varannan dag! Sambon gnäller inte, än, men jag funderar på att beställa hem lite spermie-vänligt glidmedel för att inte få skavsår...
    Du har inte funderat på att tempa för att se om du har ÄL så du vet. En fullt frisk fertil kvinna ägglossar ca 10 ggr/år så att den uteblir ibland är helt normalt men jävligt frustrerande när man kämpar i babyverkstan.

Flickanfin: Jag ser tyvärr inget på ditt test.
    Gravid v.22+0 BF 23/10 Bara 125 dagar dit
  • Lofot

sen är min temp (apropå temp) en och en halv grad mer än vanligt typ. Har 37,5 och brukar ha 36,2 ca...

• SoMa72
    FruW skrev 2011-06-20 09:23:02 följande:

Du kommer visst at få äl, gumman! Bara några dagar senare pga pergon... Fast jag vet hur du känner/tänker, jag är exakt likadan....

Om några timmar vet jag om vi får fortsätta med sexschemat eller om det får ligga på is den här månaden, spännande!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3