• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-20 13:14:00 följande:
    Jag är så orolig nu att det inte ska vara nåt!!! :( Men idag har jag verkligen varit trött och matt samt kissnödig för jämnan! Säkert skenis...
    Icke... du är på tjocken kvinna!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-20 13:22:53 följande:
    Du kommer visst at få äl, gumman! Bara några dagar senare pga pergon... Fast jag vet hur du känner/tänker, jag är exakt likadan....

Om några timmar vet jag om vi får fortsätta med sexschemat eller om det får ligga på is den här månaden, spännande!
    Kör på ba´! Varför inte ta 3 på samma gång? ;)
    Jahajaaa....
  • LisaVäntar

Vad har ni för mätare ni som tempar? Litar ni på det vad gäller ÄL och/eller gravid? Den stiger både vid ÄL o graviditet eller? Har toktröttnat på alla tester där man vänder stickan och sig själv utochin för att se vad man vill se..

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-20 13:29:37 följande:
    Kör på ba´! Varför inte ta 3 på samma gång? ;)
    Ja, så länge det inte är fler än så så är jag på... Undrar hur många DU har där inne? Med tanke på ditt starka plus
    Får däremot för mig att det inte har hjälpt alls o att jag inte ska ha ett endaste litet ägg där inne... Alternativt att de har passerat bäst före datum för länge sen Tungan ute Men nu ska jag vara positiv igen och intala mig själv att det är tre fin-fina ägg och att minst två av dem blir befruktade.
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-20 09:23:02 följande:
    FlickanFin, ser tyvärr heller inget, men svaga streck är ibland hopplösa att fånga på bild! Håller tummarna för dig!

Äl borde va idag, enligt kalendern, men inga utslag på testerna eller andra tecken på att äl är på g, börjar få för mig att jag inte får ngn äl alls... :( men är väl bara att ge dig till tåls antar jag..,

Sexschemat är igång iaf, varannan dag! Sambon gnäller inte, än, men jag funderar på att beställa hem lite spermie-vänligt glidmedel för att inte få skavsår...
    Ge dig till tåls, klart det kommer ett ägg med Pergo! Jag brukar alltid ha stegring tå dagar med ältester men med pergon var det bara på kvällen och fick aldrig maxutslag, förmodligen missade jag det! Så testa på men MYYYS också! Det är ju de viktiga... =)
    Jahajaaa....
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-20 13:34:08 följande:
    Ge dig till tåls, klart det kommer ett ägg med Pergo! Jag brukar alltid ha stegring tå dagar med ältester men med pergon var det bara på kvällen och fick aldrig maxutslag, förmodligen missade jag det! Så testa på men MYYYS också! Det är ju de viktiga... =)
    Håhå, inte maxutslag, då kan man kanske inte förvänta sig det här heller =)
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-20 13:34:03 följande:
    Ja, så länge det inte är fler än så så är jag på... Undrar hur många DU har där inne? Med tanke på ditt starka plus
    Får däremot för mig att det inte har hjälpt alls o att jag inte ska ha ett endaste litet ägg där inne... Alternativt att de har passerat bäst före datum för länge sen Tungan ute Men nu ska jag vara positiv igen och intala mig själv att det är tre fin-fina ägg och att minst två av dem blir befruktade.
    Du och Sofy är övertygade om att jag har minst 4 på jäsning! ;)
    Jahajaaa....
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-20 14:46:31 följande:
    Du och Sofy är övertygade om att jag har minst 4 på jäsning! ;)
    Minst två iaf Cool
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-20 14:45:40 följande:
    Håhå, inte maxutslag, då kan man kanske inte förvänta sig det här heller =)
    Jag vidhåller ju fortfarande att Testlagret har problem med sina ältester men.... jag fick ju aldrig nått svar på deras "analys" av de tester jag skickade in men när jag mailade så kom det 15 nya med posten....haha!
    Kissade på en sånt på skoj i morse då de alltid gett maxutslag när jag haft hcg i urinen... icke.. fast jag har så starka gravtester....*pfft*
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3