• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot

Håller också tummarna SoMa!

Kan man bli knäpp av allt grubblande? Jag tror det. Förhoppningsvis är det värmen och ägglossning som spelar in. Men ibland börjar jag fundera...

• Lofot

Jag menar... Jag vill inte vara en bitterkärring. Men jag tror jag börjar bli det...Obestämd Hur bryter man mönstret?

• MCT79
    Lofot skrev 2011-07-10 15:35:13 följande:
    Jag menar... Jag vill inte vara en bitterkärring. Men jag tror jag börjar bli det...Obestämd Hur bryter man mönstret?
    Jag bestämde mig....i...januari.. för att jag inte längre orkade hänga upp mitt liv på huruvida jag skulle bli gravid denna månad, nästa eller nästa osv...  så jag funderade över vad jag gjorde på dagarna... vad som fick mig att må bra... vad som fick mig att må bra tidigare i livet... och så återupptog jag en gammal hobby... ridning... hann bara rida ett par ggr innan jag plussade och hade världens ågren för jag hade ju hittat en häst att ha på foder, stallplats och allting.

Min poäng är att man måste leva medan man väntar... dels går väntan fortare dels blir livet roligare..  Jag blev jätteledsen när tre av mina jobbarkompisar plötsligt började visa mage.. en av dem VET jag har kämpat som ett djur så det var lite lättare... den andre blev övertalad av sin sambo att våga försöka och det tog sig direkt.... gjorde ont som f-n... Jag tycker det måste vara okej också... bara man inte låter det ta över allt såklart.

Fokusera på det som finns i livet som är bra, börja med nått du alltid velat göra... Livet är det som pågår JUST NU... :)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • FruW

Heja SoMa jag håller tummarna hårt vännen!!

Rosen, jag håller med det MCT skrev, det gäller att hitta o hålla kvar det som är kul i ditt liv, så du får ork även till det som är jobbigt.. Stor kram till dig!!!!

Tog första pergo-tabletten, andra omgången, idag. Har inte recept på fler kurer, så får se hur det blir i höst..

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-10 14:28:34 följande:
    Halloj brudar!

Nu sitter jag på flyget hem fr Barcelona, första alkoholfria semestern på 22 år.. Ska testa ikväll eftersom jag inte testat sen förra lördagen, är jättenervös! Om strecket är borta blir jag galen, har visserligen inte fått mens, men det skulle kunna bero på proggisarna. Håll tummarna!

Kram
    Men guuuud är du inte hemma snart? =))
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3