• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-07-08 06:58:09 följande:
    nä, lättblödande är jag väl inte. Är bara otroligt nojig när det gäller tabletter :) Men tänk om det är DET som behövs för att ett frö ska stanna kvar!Förvånad Måste prata med maken om det när han vaknar :)
    Jag är en liten fegis, ser du!

Lycka till idag! Håller alla tummar jag haaaaar!
    Jag började ta trombylen redan vid äl den här gången... (eller det är första gången) för jag hade läst att det kunde underlätta implantationen av ägget... och jag plussade tiiiidigt och starkt... Vill gärna tro att det beror på att ägget fäste bra... ! och att trombylen spelade in...=)

Sen får vi se om det finns nått pyre idag...
    Gravid igen, nu får vi se hur långt det går!
  • Lofot

Ja, det verkar ju iallafall som att det fungerar Skrattande

Hör av dig efteråt! :)

• plutten02

Idag är det 15 dagar sen jag fick utslag på ÄL test... Inget + och ingen mens än i sikte.

• MCT79

Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!

GRÅTER.... chock!!

• FruW

Ni som var intresserade av att kämpa tillsammans för att gå ner lite i vikt.. Jag funderade lite på hur vi kan hjälpas åt. Vi kan ju börja med att dela med oss av våra bästa tips till varann, vad sägs?

Här är ett från mig:
    Jag gjorde en deal med en kollega som också vill gå ner. På mitt jobb finns godis, glass o kakor alltid tillgängligt, svårt ibland att motstå :) så dealen med kollegan är att vi inte får äta sånt på jobbet. Vi har också talat om det här för en del övriga kollegor, så får de "skvallra" för den andre om vi fuskar ;)
    Än så länge har detta funkat bra :)

MCT tänker på dig o håller tummarna!!

• MissT
    MCT79 skrev 2011-07-08 09:08:47 följande:
    Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!

GRÅTER.... chock!!
    Åhhh MCT så underbart! Stort grattis! Vad häftigt med två
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-07-08 09:08:47 följande:

GRÅTER.... chock!!
    TVÅ?!?! :D YEEEEEEEY!!! Dubbel lycka!
  • FruW

Underbart MCT!!!!!! Så glad för er skull!! O ingen här är nog förvånad över att det va 2 ;)

Grattis gumman!!!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3