• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Mabaja

Tjejer kan ni hjälpa mig? Kan ni övertala mct79 att sluta göra fler test? Hon tror på mf för att dagens test var lika starkt som kontrollstrecket! Och då gjorde hon ju ett vul i förrgår!

• Mabaja

Självklart! Jag vet att du lyssnar på de i den här tråden så det är väl jättebra om de kan få in lite förnuft i ditt huvud! ;)

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-10 23:03:23 följande:
    Självklart! Jag vet att du lyssnar på de i den här tråden så det är väl jättebra om de kan få in lite förnuft i ditt huvud! ;)
    Hahaha...mmm..!
    FruW skrev 2011-07-11 06:25:43 följande:
    Bra MCT att du la undan testen! ;)
    Tack. ;)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • plutten02

God morgon!!!
    Offrade ett CB test idag på BIM+ någonting... Och jag vet inte men jag tycker mig se en lodrät linje... Har fixat lite med bilderna så ni kan väl se om ni ser något...

Vanliga CB

SÖnderplockat CB för att se den vågräta linjen

• MCT79

Jag ser!!

Är det en bred linje?? Jag vet att CB alltid är starkare i ena kanten men ser du nått ljusare åt andra hållet??

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-11 09:24:39 följande:
    Jag ser!!

Är det en bred linje?? Jag vet att CB alltid är starkare i ena kanten men ser du nått ljusare åt andra hållet??
    Ja det kan jag faktiskt se men som sagt det är mycket svagt. Får testa igen i slutet av veckan tänkte jag. Konstiga är att jag inte fick utslag på testlagrets tester idag när CB visade "+"
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-11 09:27:26 följande:
    Ja det kan jag faktiskt se men som sagt det är mycket svagt. Får testa igen i slutet av veckan tänkte jag. Konstiga är att jag inte fick utslag på testlagrets tester idag när CB visade "+"
    Skumt... för mig har det alltid varit tvärtom... alltid starkare på testlagret än cb! Alla är vi olika. Antar att du bara kan vänta och testa igen! :D
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3