Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Några som testat?
Skruttis: Om ditt BIM är på torsdag så är det ju inte alls konstigt att du inte plussar ännu! Jag håller tummarna för dig!
Ego: Jag har insett att mitt intensiva tränande kamouflerar alla eventuella symptom, så jag har ingen aning om ifall jag har några symptom eller ej.
Exempelvis så tränar jag så mycket nu att jag måste dricka ca 4 liter vatten om dagen - måste alltså gå upp och kissa varenda natt. Har alltså ingen aning om ifall jag måste kissa oftare än vanligt.
Jag tränar även så att jag är supertrött mellan varven, och har dessutom träningsvärk bl.a. i bröstmusklerna. Men jag har förstås ingen aning om ifall tröttheten och bröstsmärtan har med någon graviditet att göra.
Ja, det här blir en spännande vecka. Vi har många som kan plussa.
Jag hoppas så för er alla!
Kram!
Träna INTE för mycket! Jag har gjort missen, tappade mensen under 5 år! Tänk på att ditt största prio är att vara fertil, så tappa för GUDS SKULL inte allt för mkt underhudsffett, det är nämligen det som styr östrogen och progesteronproduktionen!
Bara en liten parantes...

Ang BIM så hade jag 11 dagars lutealfas förra cykeln och det skulle innebära BIM i morgon. Har haft andra cykler på upp till 33 dagar, men har då inte testat med ÄL-stickor, men jag har förstått att lutealfasen sällan diffar.
Har börjat mola i tjejmagen idag...återstår bara att se om det är bra eller dåligt...är så nervös att jag knappt vågar gå och lägga mig...är rädd att vakna upp imorrn och få rött på pappret...
Är typ skakis...