pixerpie skrev 2011-01-08 11:25:30 följande:
Ja, hon är cool min unge!!
Håller tummarna för oss alla... och skruttnorpan, det behöver inte vara kört än... Du hade ju äl dagen innan mig och jag räknar inte med att testa t förrens tidigast på torsdag... Och som du skriver, nästa månad blir intressant om det inte funkat denna månad... Håller tummarna föratt din kollega sett rätt ang tuttarna!! Och kör ett ordentligt pass nu- brukar kännas skönt efteråt!
Ja, Soma... till den 17 är det långt men när hade du äl då?
Själv ömma bröst och illamående... Men kan ju vara vad som helst! Och min mage är thockare än hon som är i v 19...
Nu lite pulka!
Mätte med ÄL-stickor förra månaden och då var lutealfasen på 11 dagar och därför räknar jag på det den här gången ockås...hoppas dock att det är som du säger, att jag har BIM runt torsdag istället, för då är det ett par dagars extra chans innan det är kört

Hoppas dina symtom håller i sig och verkligen betyder något!
Träningspasset gjorde mig gott, kunde pulkaåkningen skingra dina tankar??
Sugar- Vad HÄRLIGT att det går så bra för dig! Håller med mimmi, det ör ju en win-win på det här ju! Nu har du två saker du brinner för- en sak som får dig att känna dig stark och värdefull just nu och en sak som kommer att få dig känna dig stark och värdefull när det väl händer! Njut av den bit du kan få just nu så får vi se vad som händer med den andra
Mimmi- vad SKÖNT att slippa mensvärken! Har haft hysteriskt mycket mer intensiv ÄL och mer smärtsam mens efter MF, men så brukar det kanske vara?? Hoppas det fortsätta vara lindrigare för dig!