MCT79 skrev 2010-12-30 18:55:14 följande:
*asgarvar!!!!* När jag läste det mimmi skrev "O jättebra att ni fick både mugg o sked med...

" så såg jag framför mig hur skruttnorpans sambo "matar musen" .... "eeen sked för mamma....." "å eeeeen för pappa"
Nu ska jag ta min dragna fantasi och låta er vara ifred! HAHAHAHHAHA!!
HAHAHAHAHAHAHA! Ja, kanske vore ett bra sätt att börja träna på inför kommande bebis, hahaha!! Men fatta min min på apoteket när hon frågade om det inte var säkrast att jag tog med mig några andra alternativ om inte sprutan skulle fungera!!
(jag)-Eh...jo...det kanske vore bra...öh....det är en kompis som skickat mig och hon sa en spruta så...
(apotekaren)- Joo, men ta de här för säkerhets skull, skeden fungerar myyycket bättre för vissa!
(jag)-Eehe...OK, då tar jag skeden också, hrm...
(apotekaren) -För du är säker på att det inte är en snorsug din väninna behöver?
(jag)-Hmm, snorsug..??
(apotekaren)-Ja, en sugbehållare med en slang som man suger ut kråkor ur näsan på barn...
(jag)-Jag är GANSKA övertygad om att det skulle få fel effekt...sprutan blir bra! Och skeden...och koppen. Tack för hjälpen!
Skulle kunnat bli en GRYM fars!!
sugarrush skrev 2010-12-30 22:50:11 följande:
Hahaha MCT! Nu, efter några glas vin så ter sig det du skrev ÄNNU roligare än innan! Hohoho...
Jag gjorde ett ÄL-test (sticka) förut. Det blev klart stegring, inte positivt ännu men på god väg!
Hoppas det kommer en fet linje imorrn eller i helgen!
P.S Att valla skidor var fanimej bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv...!
Skönt med stegring! Då kan du snart skrida till handling! Gud vad härligt! Glöm inte att skedar finns att hämt apå apoteket om du skulle vara trött någon dag...
Kan hålla med dig i skidvallningen! Därför köpte jag vallningsfria. Dom glider ju inte lika bra, men ska man inte tävla på dem så kände jag att jag lika gärna kan jobba lite hårdare på att få glid i spåret på dem hellre än att behöva bry mig om valla...e lite lat på den fronten...
Mimmi: Ja, på ett sätt är det väl bra att man inte har litet än...men på något vis så tror jaginte att du är i riskgruppen för att utsätta ett barn för felaktiga alkoholvanor...i och med att du reagerade på mannen utanför systemet med att tycka synd om barnen till missbrukare så känns det som att dina små kommer gå safe!
Snart är det bubbel och raketer tjejer! Slappna av och njut av kvällen, oavsett om det är med alkoholfritt eller real stuff...
Hur gör ni som nyligen haft ÄL, går ni på hård- eller mjukbubbel??