• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-07-22 11:38:34 följande:
    Blä för monster Lisa!!! :(

SoMa snart ska du på Vul va?? Håller tummarna!!!!!

Jag hade inte ont alls förra pergokuren, men jädrans vad det gjorde ont i morse!! Hur lång tid brukar det gå mellan äl o att ett embryo ev fäster?? Kan ju alltid hoppas.. ;)

Puss på er
    Ja, på onsdag... *nervös* Tack!

Det beror ju helt och hållet på när ägget släpper, men i mitt fall hade det iaf fäst på bim-4-5, inte för att jag kände nåt spec då. Jag hoppas oxå!

Puss & kram på dig, gullfia!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Javisst

Kul med påhälsning från tältet, mimmi80! Visst är iphonen guld värd i sådana lägen!

Vad tråkigt med monsterpåhälsning, LisaVäntar!

Lycka till på vul SoMa! Ska komma ihåg och tänka på dig.

• SoMa72
    Javisst skrev 2011-07-22 12:54:35 följande:
    Kul med påhälsning från tältet, mimmi80! Visst är iphonen guld värd i sådana lägen!

Vad tråkigt med monsterpåhälsning, LisaVäntar!

Lycka till på vul SoMa! Ska komma ihåg och tänka på dig.
    Tack gullefjun! Kommer ju att uppdatera här när det är gjort... Känns visserligen fortf som en evighet till onsdag em, men det går nog ganska snabbt ändå, tur man jobbar.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    FruW skrev 2011-07-22 11:38:34 följande:
    Blä för monster Lisa!!! :(

SoMa snart ska du på Vul va?? Håller tummarna!!!!!

Jag hade inte ont alls förra pergokuren, men jädrans vad det gjorde ont i morse!! Hur lång tid brukar det gå mellan äl o att ett embryo ev fäster?? Kan ju alltid hoppas.. ;)

Puss på er
    Jag fick molvärk på äl+4 mimmi!!!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • pixerpie

Halloj!!

Hoppas, hoppas nu Mimmi! Håller mina tummar för dig och att pergon gör det den ska!!

Här är jag på dag 30... Så nog ta ett  test imorgon så håll era tummarn. Inga känningar alls, fransett avsaknad av ömma bröst, det brukar alltid komma en vecka efter äl... Iofs vet jag inte när äl var.... Men inom 5 dagar borde mens eller plus visa sig!

Kram till alla sköningar här inne!!

• Lofot

Hörrni. Jag lovade ju mig själv att inte bry mig. Samt att jag skulle leva på som vanligt innan man vet. Nu har jag ju BIM på söndag. Ikväll är det partaj. Ska jag dricka vin?

• MCT79
    Lofot skrev 2011-07-22 15:11:49 följande:
    Hörrni. Jag lovade ju mig själv att inte bry mig. Samt att jag skulle leva på som vanligt innan man vet. Nu har jag ju BIM på söndag. Ikväll är det partaj. Ska jag dricka vin?
    ta ett test ikväll.. är det neg så hade jag druckit, då KAN det inte påverka fostret.
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-07-22 14:47:31 följande:

Halloj!!

Hoppas, hoppas nu Mimmi! Håller mina tummar för dig och att pergon gör det den ska!!

Här är jag på dag 30... Så nog ta ett  test imorgon så håll era tummarn. Inga känningar alls, fransett avsaknad av ömma bröst, det brukar alltid komma en vecka efter äl... Iofs vet jag inte när äl var.... Men inom 5 dagar borde mens eller plus visa sig!

Ihhh vad spännande! =))
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-07-22 14:47:31 följande:

Halloj!!

Wiiii, håller tummarna fethårt!

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Lofot skrev 2011-07-22 15:11:49 följande:
    Jag hade druckit vin, det är väl inte förrän i v 5-6 som det kan nå fostret? Hade visserligen inte tokkrökat, men nåt glas hade jag nog tagit...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3