• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Spännande pixan, jag håller tummarna stenhårt för dig!!! Hyr lång cykel brukar du ha?

Jag hade gjort ett test, eller druckit lite vin, det kan inte skada!!

• Javisst

Jag hade festat på, rosen! Men om du känner dig osäker, gör som några andra sa: ta ett test! Visar det inget men om du skulle vara gravid ändå är det för tidigt för att påverka fostret.

Visst är det svårt det där när bim börjar närma sig? Lovade att inte tänka på det och ta det med ro och invänta några dagar om inte mensen dyker upp. Nu sitter jag här på bim-3 och funderar på att testa mig imorgon TROTS att jag alltid fått positivt på tidigast bim-dagen innan. Knäppjök nr 1 - det är jag!!!

• LisaVäntar

Haha, jag förstår dig :) denna cykeln tog jag mitt första test på BIM-9 typ ;) ingen här kommer tycka du är galen om du testar!

• pixerpie

Jag har nog lyckats att inte bry mig dennna månad... har ännu inte tagit ett test... Brukar ha cyklar på 31-35 dagar... Och har druckit vin nästan alla dagar sista veckan, så skulle jag mot alla odds få plus så kommer jag få tokångest!

Tack för alla tummar!

• MCT79
    pixerpie skrev 2011-07-23 10:34:50 följande:
    Jag har nog lyckats att inte bry mig dennna månad... har ännu inte tagit ett test... Brukar ha cyklar på 31-35 dagar... Och har druckit vin nästan alla dagar sista veckan, så skulle jag mot alla odds få plus så kommer jag få tokångest!

Tack för alla tummar!
    Vilken självkontroll! Var är Pixan!  ;)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Har kommit på hur det känns med mensvärk: som om någon torktumlar knivar i magen! Skönt.. Positivt iaf att cykeln var 28 dagar denna gången!
    Feta tummar till er som ska testa de närmaste dagarna :)

• Lofot

Godmorgon!
    Idag är det BIM. Känns inte riktigt som at det är nåt påväg, men det kan ju komma som ett brev på posten. Har ännu inte testat mig och känner mig ganska lugn denna månaden. Inställningen har varit "blir det så blir det" istället för "ÅÅÅÅH det MÅSTE ta sig den här månaden".
    Vi får se.Glad

• MCT79

Okej, jag klarar inte mer nu! Nu får nån av er testa!! Pixan?? Rosen??

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Lofot

Nä, jag har lovat att vänta en vecka efter BIM. Glad
    Så, Pixan får testa!Flört

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3