• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Det lät lite dyrt pixan :( vet du vad som är fel, varför du skulle behöva ivf?? Men 50 000 är för 3 försök va?

Blö, ligger hemma o är sjuk, vansinnigt tråkigt!

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-26 14:59:37 följande:
    Det lät lite dyrt pixan :( vet du vad som är fel, varför du skulle behöva ivf?? Men 50 000 är för 3 försök va?

Krya på dig, din stackare.. Själv är jag sjuk, men jobbar, är ju ngt kort om folk nu i semestertider, så det är bara att glömma att ligga nedbäddad.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar

Men fy soma, du måste ta hand om dig och mini-dig i magen :) har feber o riktigt ont i halsen, äter glass nu!

• SoMa72

Jag försöker ta hand om mig, igår flexade jag ut 1,5 h tidigare.. Har oxå feber, ont i halsen, snuva osv. Äter glass här med, men har varken smak eller lukt sen några dar tillbaka

• plutten02

Att vänta på ÄL är som att vänta på plusset...

Jag hade mens 14 juli så äl borde vara på torsdag... Testar med ÄL test för att inte missa... Så utslag borde bli i morgon...

• LisaVäntar

Vad jobbar du med? Låter sjukt jobbigt att jobba med feber.. Fast jag är å andra sidan som en man när jag blir förkyld ;)

• pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-07-26 14:59:37 följande:

Ja, det är mycket pengar! Nä, de hittar ju inga fel varken på mig eller mannen... Vi kanske inte passar ihop, helt enkelt! Men skit är det hursomhelst, när allt man vill är att bli gravid igen!!
    Krya på dig!!
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-07-26 19:24:13 följande:
    Har du beställt vad-det-nu-hette? Har det funkat innan kan det ju funka nu :)
    Vilket minne!! Tack för omtanken!!
    Ja, jag har beställt, munkpeppar heter det eller Angus Castus... Ska normalisera hormonbalansen.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3