Inlägg från: Denebola |Visa alla inlägg
  • Denebola

hur ofta duschar ni?

Pormoicheia skrev 2010-05-22 18:21:21 följande:
    ...slitit menade jag förstås...*borde bevisligen inte sitta vid datorn och skriva inlägg*
    *klappar på axeln*
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:22:32 följande:
    Dendebola - Hur ofta "sköljer" du underlivet? Och vad exakt menar du med att "skölja"?
    Vid behov. Varannan, var tredje dag, ibland oftare (tom. flera gånger om dagen, den du!) vid mens om jag blivit blodig, men det blir jag oftast inte tack vare min menskopp. Med skölja menar jag att jag tvättar av med vatten. Hur gör man annars när man sköljer? {#lang_emotions_surprised}
  • Denebola
    Förälskad skrev 2010-05-22 18:23:22 följande:
    Ta gärna upp det med personen som kommer med påhopp mot din man.
    Den som pratar om att han inte behöver gå ner och slafsa i min snippa menar du?

Tycker inte att du är helt oskylig heller.
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:25:04 följande:
    Men det ska ju inte HINNA börja lukta. Hygien handlar om förebyggande arbete. Har det redan börjat lukta är man för sent ute. Hur kan man resonera som så att "jag tvättar mig när det börjar stinka och inte en dag innan"...?
    Min snippa hinner inte börja lukta nämnvärt mellan tvättarna. Men jag förstår inte varför man ska tvätta sig om man inte är smutsig! Inte tvättar du väl händerna före toalettbesöket för att du inte ska bli smutsig sen?
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:29:28 följande:
    Underlivstvätt var tredje dag... shit, det skulle behöva bli kärnvapenkrig allra minst om jag skulle nedlåta mig till sådana vidrigheter. Det är fan riktigt jävla vidrigt. Alltså, seriöst...
    Jag är glad över att mina kroppsliga funktioner är i balans eftersom jag inte stör och påverkar dem genom överdriven hygienhysteri.
  • Denebola
    Förälskad skrev 2010-05-22 18:32:33 följande:
    Nej, jag har inte kommit med några påhopp mot din man. Vad jag använder för ord när jag diskuterar är upp till mig, om du inte tycker om hur jag uttrycker mig får du gärna säga det istället.
    Det var precis det jag gjorde. Jag uppskattar inte att du pratar om min kille (varför ens dra in honom i diskussionen?!) på ett sätt som jag upplever som respektlöst och nedsättande.
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:33:37 följande:
    Dendebola - Men du har väl inte sex om du inte tvättat underlivet på 3 dar? Själv är jag alltid fräsch därnere så att man kan spontansexa när andan faller på. Skulle vara jobbigt att behöva fundera ut hur många dagar (!) sedan det var man tvättade slidan senast när det börjar hetta till sexuellt. Om min man kom och ville ha sex och inte hade tvättat snoppen på 3 dar hade jag tackat för mig.
    Jag vill inte diskutera mitt sexliv på ett öppet forum. Jag tvättar underlivet vid behov, jag är också alltid fräsch. Mer än så behöver du inte veta.
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:35:15 följande:
    En fitta BLIR smutsig på en dag, slidans naturliga smörjmedel (motsvarigheten till mannens flensost) ska inte läggas lager på lager...
    DIN snippa kanske blir smutsig på en dag, MIN snippa blir det inte.
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:39:23 följande:
    Tro mig, det blir den. Flensost, urin, flytningar, svett... fy fan.
    Shit, har du varit på studiebesök i min snippa?
  • Denebola
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:40:38 följande:
    Det hör till allas underliv. Även ditt. Bajsar du viol också eller?
    Jo, men du verkar ju ha koll på exakt mängd också.
  • Denebola
    Förälskad skrev 2010-05-22 18:40:50 följande:
    Jag har inte dragit in din man.
    Inte? Inte nämnt honom heller?
    Förälskad skrev 2010-05-22 18:19:56 följande:
    Det är väl inget synd om hennes man, han behöver väl inte ner och slafsa när hon inte har rengjort den eller hur?
Svar på tråden hur ofta duschar ni?