• Anonym (stor bebis)

I blöja och klänning

Lördagskväll, sitter här ensam som vanligt, har min rosa sidenklänning på mig, den som är så kort att blöjan syns hela tiden. Vippig underkjol också. Önskar att någon enda människa accepterade mig som jag är och ville bry sig om mig. Men det lär väl inte finnas någon. *suck*

• Svar på tråden I blöja och klänning
  • Anonym

vet någon i din vänskapskrets ens om att du gillar sidenklänning och blöja?

• Anonym (stor bebis)

Nej ingen alls... Skulle jag aldrig kunna berätta för någon...

• Anonym

Okej? haha..Nyfiken, va var meningen med detta inlägg?

• Anonym (stor bebis)

Vet inte, vill väl prata om det antar jag...

• Anonym

Finns väl massa människor som håller på med samma sak? Internet är väl en guld gruva!

• Anonym

Det finns fler som går igång på blöjor här på familjeliv. Ett tag gjordes det flera blöjtrådar i sex-forumet. Så helt hopplöst är det kanske inte.

Eller var det du som gjorde de trådarna också?

• Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 22:33:15 följande:
    Nej ingen alls... Skulle jag aldrig kunna berätta för någon...
    hur vet du då att ingen accepterar dig för den du är, när ingen faktiskt vet hur du är? har du riktiga vänner/familj tror jag inte de bry sig om hur du tycker om att klä dig, med blöja och sånt. Börjar inte det bli rätt vanligt, elleri nte vanligt kanske. Men det har blivit en växande grej, att ha blöja på sig alltså.
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 22:42:40 följande:
    hur vet du då att ingen accepterar dig för den du är, när ingen faktiskt vet hur du är? har du riktiga vänner/familj tror jag inte de bry sig om hur du tycker om att klä dig, med blöja och sånt. Börjar inte det bli rätt vanligt, elleri nte vanligt kanske. Men det har blivit en växande grej, att ha blöja på sig alltså.
    Nej det är väl sant men jag är feg feg feg... Och jag tror att acceptansen är ungefär lika med noll, i alla fall där jag bor. Mankanske kommer undan med en sådan fetisch i Stockholm eller så...
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 22:42:09 följande:
    Det finns fler som går igång på blöjor här på familjeliv. Ett tag gjordes det flera blöjtrådar i sex-forumet. Så helt hopplöst är det kanske inte.Eller var det du som gjorde de trådarna också?
    Nej det har jag inte gjort.
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 22:49:07 följande:
    Nej det är väl sant men jag är feg feg feg... Och jag tror att acceptansen är ungefär lika med noll, i alla fall där jag bor. Mankanske kommer undan med en sådan fetisch i Stockholm eller så...
    kan du inte börja med att ta kontakt med andra som också gillar det, och få stöd av dem i början iaf. borde väl inte vara så jättesvårt att hitta nån genom nätet. så kan du ju prata med dem, hur de "kom ut" osv osv..få tips och råd. du ska ju inte behöva må dåligt för att du är....annorlunda.
Svar på tråden I blöja och klänning