• Anonym (stor bebis)

I blöja och klänning

Lördagskväll, sitter här ensam som vanligt, har min rosa sidenklänning på mig, den som är så kort att blöjan syns hela tiden. Vippig underkjol också. Önskar att någon enda människa accepterade mig som jag är och ville bry sig om mig. Men det lär väl inte finnas någon. *suck*

• Svar på tråden I blöja och klänning
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 22:56:41 följande:
    kan du inte börja med att ta kontakt med andra som också gillar det, och få stöd av dem i början iaf. borde väl inte vara så jättesvårt att hitta nån genom nätet. så kan du ju prata med dem, hur de "kom ut" osv osv..få tips och råd. du ska ju inte behöva må dåligt för att du är....annorlunda.
    Jo, fast egentligen vill jag ju hitta någon som accepterar mig som jag är, bara så där... 99% av tiden är jag ju en "vanlig" kille... Jag vill liksom inte vara bebis hela tiden.
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 22:58:09 följande:
    Är du man eller kvinna?
    Kille... Tror inte det finns tjejer som har den här fetischen, knappt i alla falll...
  • Anonym

Vad är det du gillar med att klä dig sådär?

• Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:04:55 följande:
    Vad är det du gillar med att klä dig sådär?
    Känslan av att få vara liten och hjälplös mest tror jag, sen finns det något "skamset" över det som jag också dras till... Förödmjukelsen att vara tvungen att ha blöja...
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 23:01:50 följande:
    Jo, fast egentligen vill jag ju hitta någon som accepterar mig som jag är, bara så där... 99% av tiden är jag ju en "vanlig" kille... Jag vill liksom inte vara bebis hela tiden.
    fast du måste nog börja med att accpetera dig själv först, det verkar inte som att du gör det. tror de flesta skulle acceptera dig, men de kan ju inte göra det innan du accpeterar själv och vågar vara dig själv.
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 23:03:31 följande:
    Kille... Tror inte det finns tjejer som har den här fetischen, knappt i alla falll...
    va? jag har bara sett tjejer som gillar det(nätet)....så klart det finns, bara att leta. borde väl finnas nån...hemsida eller nåt?
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:12:17 följande:
    fast du måste nog börja med att accpetera dig själv först, det verkar inte som att du gör det. tror de flesta skulle acceptera dig, men de kan ju inte göra det innan du accpeterar själv och vågar vara dig själv.
    Nej det är ju rätt såklart, men det är ju inte precis sånt man pratar om. Jag försökte berätta för en tjej en gång men hon skrattade ut mig och så var det förhållandet slut...
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:14:05 följande:
    va? jag har bara sett tjejer som gillar det(nätet)....så klart det finns, bara att leta. borde väl finnas nån...hemsida eller nåt?
    Det gör det, massor med hemsidor... Men det är bara tjejer som vill tjäna pengar. Det finns ett par "barnvakter"/nannys i Sverige dit man kan få komma om man betalar för sig.
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 23:22:50 följande:
    Det gör det, massor med hemsidor... Men det är bara tjejer som vill tjäna pengar. Det finns ett par "barnvakter"/nannys i Sverige dit man kan få komma om man betalar för sig.
    Är inte det bra då? Bättre än inget, liksom?
Svar på tråden I blöja och klänning