• Anonym (stor bebis)

I blöja och klänning

Lördagskväll, sitter här ensam som vanligt, har min rosa sidenklänning på mig, den som är så kort att blöjan syns hela tiden. Vippig underkjol också. Önskar att någon enda människa accepterade mig som jag är och ville bry sig om mig. Men det lär väl inte finnas någon. *suck*

• Svar på tråden I blöja och klänning
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:31:10 följande:
    Är inte det bra då? Bättre än inget, liksom?
    Jo. Det är det ju. Men man vill ju bli "älskad på riktigt". Men jag har varit iväg ett par gånger och fått pröva på i alla fall.
  • Anonym

På de där fetischforumen finns det väl iallafall män med samma böjning som du kan diskutera med? De kanske har några tips.

• Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:34:52 följande:
    På de där fetischforumen finns det väl iallafall män med samma böjning som du kan diskutera med? De kanske har några tips.
    Säkert. Men jag veill ju veta om det kan finnas någon "vanlig tjej" för mig...
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 23:38:03 följande:
    Säkert. Men jag veill ju veta om det kan finnas någon "vanlig tjej" för mig...
    Det kan nog vara extra svårt att hitta en sån tjej här på ett familjeforum där de flesta förknippar blöjor med sina egna barn. Det är nog lättare på renodlade fetischforum där alla har sina udda böjelser och är mindre benägna att döma.
  • Anonym

Hur tror du att det kommer sig att du har det här behovet av att känna dig liten, hjälplös och skamsen?

• Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:41:58 följande:
    Hur tror du att det kommer sig att du har det här behovet av att känna dig liten, hjälplös och skamsen?
    Växt upp med en dysfunktionell familj, blivit mycket förnedrad och straffad av min mamma...
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 23:46:43 följande:
    Växt upp med en dysfunktionell familj, blivit mycket förnedrad och straffad av min mamma...
    Vill du ha den här fetischen? Om roten är barndomstrauma går det kanske att bearbeta dina minnen så att du inte upplever behovet lika starkt?
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:49:25 följande:
    Vill du ha den här fetischen? Om roten är barndomstrauma går det kanske att bearbeta dina minnen så att du inte upplever behovet lika starkt?
    Jag tror inte jag kan a bort den, har haft den här läggningen sen jag var liten och jag är snart 40. Jag får snarare leva med den.
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-22 23:41:09 följande:
    Det kan nog vara extra svårt att hitta en sån tjej här på ett familjeforum där de flesta förknippar blöjor med sina egna barn. Det är nog lättare på renodlade fetischforum där alla har sina udda böjelser och är mindre benägna att döma.
    Jo det är klart...
  • Anonym

Bli medlem på Qx.se
    där kan jag nästan garantera dig att någon har den typ av fetish... :) lycka till

Svar på tråden I blöja och klänning