• Anonym (stor bebis)

I blöja och klänning

Lördagskväll, sitter här ensam som vanligt, har min rosa sidenklänning på mig, den som är så kort att blöjan syns hela tiden. Vippig underkjol också. Önskar att någon enda människa accepterade mig som jag är och ville bry sig om mig. Men det lär väl inte finnas någon. *suck*

• Svar på tråden I blöja och klänning
  • Anonym
    Anonym (stor bebis) skrev 2010-05-22 23:56:16 följande:
    Jag tror inte jag kan a bort den, har haft den här läggningen sen jag var liten och jag är snart 40. Jag får snarare leva med den.
    klart du kan få bort den om du störs eller mår dåligt av den.
  • Anonym

Vad menar du med 'acceptera' förresten? Att tjejen ska acceptera att du går runt med sådana kläder ibland eller att hon ska aktivt delta i rollspel?

• Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-23 00:03:11 följande:
    klart du kan få bort den om du störs eller mår dåligt av den.
    Men jag mår ju bra om jag får bli älskad och sedd som den jag är...
  • Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-23 00:04:39 följande:
    Vad menar du med 'acceptera' förresten? Att tjejen ska acceptera att du går runt med sådana kläder ibland eller att hon ska aktivt delta i rollspel?
    Helst det sista förstås, ibland, om vi är överens om det...
  • Anonym

Skulle du gå igång på en person som hade blöja och ville leka bäbis?

• Anonym (stor bebis)
    Anonym skrev 2010-05-23 00:07:04 följande:
    Skulle du gå igång på en person som hade blöja och ville leka bäbis?
    Jag vill inte leka bebis, jag vill vara en "stor pojke" som blir straffad med smisk, blöja och flickkläder...

Men ja, det skulle jag...
  • Anonym (stor bebis)

Nå, nu ska jag gå till sängs. Tack för att ni lyssnade.

• Anonym

Jag (tjej) tänder på blöjor enormt mycket. Nu vet inte jag hur det är för dig TS. Men för mig är det rent sexuellt. Jag blir helt enkelt askåt av at ha blöja på mig, eller bara nu av att läsa att du har det oxå. Älskar att ha blöja på mig och att få kissa i den. Min sambo accepterar det och ofta när vi ska ha sex börjar det med att jag har blöja och att han smeker mig utanpå blöjan och att jag kissar i den. Det blir så varmt o skönt mot fittan, sen byter han på mig. Älskar att ligga på sängen med blöjan uppknäppt under mig och känna hur han tvättar mig i underlivet och jag kan kissa lite över hans hand.
    Ja nu blev jag askåt oxå=)
    Men ja vet inte om det var så att du tände på blöja på detta sett, eller om det är mer nån fannan sorts örnedring du är ute efter???
    För mig är det kittlingen i att kunna kissa när jag vill och att min sambo byter på mig och tar hand om mig som jag går igång på. Han har blöja ibalnd oxå, men oftast jag. Men jag älskar när han har det och har stånd så jag kan rida ovanpå blöjan o känna hans kuk igenom den mjuka blöjan.

• Patricia Sandell

Pröva att registrera dig på www.darkside.se , där kan du Garanterat hitta lika sinnade kvinnor och män. :) jag hade inte haft något emot om min sambo hade en sådan fetisch, det hade jag med lätthet accepterat. ^^

• Anonym (stor bebis)

Hej! Sitter här och skäms i min tjocka straffblöja. Det är så förödmjukande

Svar på tråden I blöja och klänning