Inlägg från: Anonym (Lilla jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Anonym (vill också) skrev 2010-06-15 21:28:40 följande:
    Sitter här och känner mig gravid, men tror inte att jag är det. Gjorde ett gravtest i fredags och det var neg. Känner jag mig fortfarande "tung" i nedre magen och lätt ömma bröst, och lätt illamående strax innan måltider ( när jag är hungrig alltså) så får jag göra ett till test snart. Så störande, då det inte är första gången jag är helt säker på att jag är gravid, men inte är det alls
    Hur har det gått för dig???
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (jag också) skrev 2010-06-21 17:50:35 följande:
    Då får vi se om det lyckas den här månaden:) Jag också:) Lycka till:)
    Nu har man ju inte tänkt på det lika mkt iaf denna månaden.
    Vi fick till det ytterligare en gång igår.,.....å, tänk om!!!
    NU håller vi tummarna för oss Glad
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-06-24 10:30:45 följande:
    Kan bara meddela att mensen kom imorse Känner mig deppig just nu! Och inte får jag träffa lillfisan förrens om över 24 timmar, för att jag jobbar dumt idag
    Å nej Rynkar på näsan. Vad tråkigt!
    Finns inga tröstande ord egentligen....
    Kram!
  • Anonym (Lilla jag)

Jahopp..... Nu är det en vecka sen ägglossning....nu en vecka kvar till bim...

Dam di dam.......dam di dam......

lalalalaaa.......ta taaa....

Ja, låter ju inte som man har så mkt mer för sig än att vänta.... Men jag har haft en underbar semester, och nu sen jag kom hem grejar jag för fullt i trädgården....

Men tankarna finns......Drömmer

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (jag också) skrev 2010-06-15 20:36:58 följande:
    Tala med honom allvar, ni får planera tillsammans, säg till honom att om du blir typ 36 och inte får barn, måste han ställa upp för din skull. Hur gammal är du? Jag 33.
    Jag svarade nog aldrig på detta va?
    Har försökt prata allvar med honom, men av ngn konstig anledning så når jag inte honom. På ETT sett förstår jag honom. Han har 3 barn. Han är nöjd. Fine. MEN. Jag är inte nöjd....
    Skulle jag ställa ett ultimatum skulle vi nog aldrig få det bra de åren jag "stannar kvar".
    Vet inte.
    Jag tänkte ge det året ut nu, med lite småprat om ivf. Har inget hänt, ja, då blir det nog vinna eller försvinna.
    Såvida jag inte har gett upp, men det har jag svårt att tro =)
  • Anonym (Lilla jag)

Gjort ngt jag inte trodde jag skulle göra.... beställt gravtest på testlagret. End 5, så jag kände mig lite duktig att jag inte tog typ 40 =)
    För jag ska ju bli gravid nu, så jag behöver ju inte 40 test...................................................
    Kommer inte ens behöva 5.......
    Drömmer
    Nåja. Imorgon kommer jag nog testa bara för att.
    Fan, jag skulle ju inte bli fast i det träsket
    Tycker ju som vanligt att jag känner ngt, men det gör jag ju varje månad så det är ju som det är.
    Mensen kommer ju alltid punktligt eller ännu tidigare bara för att jävlas just dom ggr man tror att man verkligen är gravid
    Så nu ska jag testa.
    Å slippa fortsätta hoppas.
    Party party....

• Anonym (Lilla jag)

Å mens igår......

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-07-04 13:17:34 följande:
    Va trisst! Hoppas det går bättre nästa gång!

Själv sitter jag och funderar på ÄL-stickor, är det någon som orkar förklara hur de funkar, hur ofta man måste testa osv. Fattar inte den lilla infon jag lyckats hitta på apotekets hemsida, som annars brukar vara så bra på sånt!
    Nä, jag har väl bara provat halvhjärtat några ggr. Man BÖR väl börja testa på dag 10 efter mens, samma tid varje dag. När strecket brevid kontrollstrecket är lika starkt eller starkare har man ägglossning inom...vad det nu står? Så det är väl då man bör mysa den dagen. Å dagen efter....Å kanske dagen innan.
    Jag vet inte. Jag får ju så ont vid ägglossning så vi myser ju runt de dagarna. Även om jag har så ont att det eg inte är direkt mys.....

Köpt rosenrot idag......
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (Trist) skrev 2010-07-16 23:00:18 följande:
    Vi har en dotter och henne fick vi genom hormonbeh och nu skall vi få syskon och två missfall och två borttag av cystor, kommer nästa smäll, min man har cellförändringar som är så stora på prostatan, som producerar sperma, att han måste ta bort hela den, så idag fick han lämna det första av tre spermaprov och sen får vi göra provrörsbefruktning, vet inte alls hur det går, men hoppas att det blir i vinter eller till nästa vår. Jag är 35 år och min man 41 år, vet inte om det är svårare att bli gravid via provrörsbefr, har aldrig tänkt den tanken, men nu vill vi ju ha ett syskon och vår dotter med, och åldersskillnaden får bli vad den blir.

Önskar er alla andra i denna tråd lycka till. Kan jag också få vara med. ?
    Ojoj, hoppas det lyckas för er! Håller tummarna! Klart du får vara med! Lite segt här på sommaren nu dock, man är ju ute hela tiden =)
    Har iaf kört på rosenrot denna månaden nu, sambon äter zinktabletter sen i mars....
    Nu är det bara denna väntan igen efter ägglossningen.... Tog det sig eller inte?
    Ja, gissa vad jag tror?
    Not.
    Men ngn gång är det kanske vår tur.
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (jag också) skrev 2010-07-16 22:20:40 följande:
    Jag har också köpt rosenrot men jag ska vänta med det, jag vill ju helst bli gravid efter sommaren och få ett sommarbarn:) Räcker det verkilgen att kvinna tar det, det kan ju vara mannen det är fel på.
    Just det, glömde ju svara.
    Ingen aning eg vad man ska tro på. Kanske inget hjälper.
    Men för min sambo, som har slöa simmare, kan zink hjälpa till..(säger dom som jobbar på hälsokost). Vad rosenrot eg gör vet jag inte Skäms. Bara testar ngt nytt....
Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??