Aardy skrev 2010-05-27 23:21:02 följande:
Jag älskar Fable.. fast det räcker ju inte lika länge som WoW :) och du kanske har Playstation med tanke på little big planet? När det gäller WoW så har både jag och min man tappat intresset för det nu, men vi hade jäkligt kul där ett tag när vi spelade mycket tillsammans och härjade i Karazhan. Är inte så imponerad av WotLK..
Jo, Fable är riktigt bra. Men tyvärr ett riktigt kort spel (synd med tanke på hur bra det är). Glömde lista vad för konsoler jag har: Playstation 3 Nintendo DS PSP Xbox 360 Har även ett antal retrokonsoler (har en förkärlek till äldre spel). Kanske det kan funka?
Anastasia81 skrev 2010-05-27 23:24:00 följande:
Gta spelen gillar jag. Hitman är också bra. Final fantasy ( tycker att nian är bäst) Fable 2 Oblivion (mitt favorit spel) Sims Zelda
Olivion/Morrowind/ Fallout 3 (alla av samma typ av spel) är ett alternativ, men lite tveksam. Mest för att min brosa spelade det, fattade ingenting och la ner det
Stårschan skrev 2010-05-27 23:26:30 följande:
Hm. Tänk efter noga först, så att hon inte tar illa upp. Om hon är NOLL intresserad av spel så kanske hon ser det mer som att du ger henne en present du själv vill ha, snarare än något du vill ge henne för att göra henne glad. Men du har kanske fler seriösa presenter på G?
Det är hennes önskemål att hitta ett spelintresse då jag själv spelar. Annars skulle jag aldrig "tvingat" henne att spela. :)