Runka till porr
Hallå alla män och killar!!
Hallå alla män och killar!!
Jag tycker att det är grymt tändande att min man runkar till porr. Jag känner mig inte det minsta hotad av hans porrkonsumtion. Jag själv tittar också på porr, ibland ensam och ibland tillsammans med min man. För oss kan det ibland fungera som förspel. Eller som ett sätt att visualisera våra fantasier för varandra. Det fungerar som en extra krydda till sexlivet.
Men jag håller med dig om att det säkert kan vara ett problem i många förhållanden också. Alla är olika och gillar olika saker. Men fler kanske borde prata öppet om sina känslor runt porr istället för att smyga och gå bakom ryggen på varandra.
Varför är detta inlägg bara riktat till män/karlar som runkar o deras stackars flickvänner..
Är det nån av er som på fullaste allvar inte tror att kvinnor tittar på porr och onanerar.
Det är en myt att ALLA kvinnor hatar porr och att alla kvinnor alltid vill ha romantik.
Det finns gott om kvinnor därute som uppskattar en porrfilm..
Klart att man vill ha romantik ibland men om jag är ensam hemma o känner mig sugen så självklart onanerar jag. Ibland utan porrfilm och ibland med porrfilm..
Det har inget med att jag inte vill ha min sambo eller att jag är otrogen mot honom. Jag skiter väl fullständigt i personerna i porrfilmen.