• Anonym (Respekt)

Runka till porr

Hallå alla män och killar!!

Om ni lever i en relation och NI VET att eran kvinna blir illa berörd när ni sitter och runkar till porr!
    VAD är det som gör att ni ändå väljer att göra det bakom ryggen på henne fastän ni vet att ni sårar henne?
    Går det inte att runka UTAN att titta på porr?
    Vad är det som gör att ni blir så kåta av att se på porrfilm?
    Vilken typ av porrfilmer runkar ni helst till?
    När ni får orgasm får ni det då "tillsammans" med någon kvinna i filmen?
    Slutar ni titta på porrfilmen direkt efter att ni har sprutat?
    Går det att vänja sig av med att se på porrfilm om ni har gjort det större delen av ert liv?
    Hur ofta runkar ni till porrfilmer?
  • Svar på tråden Runka till porr
  • Trynträ
    Janice01 skrev 2010-06-03 14:40:07 följande:
    Grattis att du hittade en i alla fall som inte har lika trångsynt syn på porr.....
    Skulle killar så tex må dåligt att att deras tjejer använder dildos mm när de onanerar?
    Ja för tänk om dildon är större än mannens.
  • Trynträ
    Signy skrev 2010-06-03 20:23:45 följande:
    Jag tror att människor som gillar att kolla på porr men som hamnar i en relation där de blir förbjudna det, inte respekterar att deras partner förbjuder det, de accepterar det.
    Eller kollar i smyg.
  • Trynträ
    Anonym (Respekt2) skrev 2010-06-04 15:32:11 följande:
    Min sambo förbjöd porr så nu brukar jag runka till en skön fantasi där hennes läckra lillasyster är med istället. Inte som hämnd för förbudet utan den dök bara upp en dag och har nu varit en favorit i två år. Sambon är väldigt glad för att jag respekterar hennes beslut om porr men har ingen aning om vad jag tänker på istället. En himla tur att det inte finns loggfiler på tankar än. Cool
    Där ser man hur det kan gå med förbud. Undrar vad din sambo skulle föredra? Hmm...Det man inte vet har man inte ont av. Fantasier går ju inte att förhindra, porr or not.
  • plast killen

kan bara säga att skulle den jag va tillsammans med misstycka att jag kollade porr så skulle de vara fel tjej för mig, de e ju lite en "privat" sak, och den jag umgås/ e tillsammans med får gärna själv kolla på de!

• worker
    Anonym (Tjej) skrev 2010-06-05 12:57:54 följande:
    Det jag vände mig emot i ditt inlägg var "Tror inte det är någon tjej som egentligen gillar det, mer står ut med det".

Jag är tjej och känner inte alls igen mig i ditt påstående...
    Visst är det en generalisering men tänk efter om det inte stämmer då. Det handlar ju om när din man runkar till porr när du inte är med. Om han nu gör det, jag känner ju inte till hur det är i just ditt fall. Men då sitter han ju och fantiserar om att knulla de som är med i filmen, vilket killar gör när de tittar på porr. Är det något som du verkligen känner att du tycker om?
  • Trynträ
    worker skrev 2010-06-09 13:59:54 följande:
    Visst är det en generalisering men tänk efter om det inte stämmer då. Det handlar ju om när din man runkar till porr när du inte är med. Om han nu gör det, jag känner ju inte till hur det är i just ditt fall. Men då sitter han ju och fantiserar om att knulla de som är med i filmen, vilket killar gör när de tittar på porr. Är det något som du verkligen känner att du tycker om?
    Fast fantiserar man just om personerna? Är det inte handlingen och det som sker som är det upphetsande i det hela? Eller så funkar tjejer annorlunda där för killarna i filmerna är ju oftast väldigt fula till skillnad från tjejerna.

Tycker inte killar att de blir utkonkurrerade om tjejen använder en stor dildo då?
  • Bridis

Jag fantiserar då inte om att jag har sex med personerna i porrfilmer. Det är endast ett tomt sexuellt visuellt stimuli utan någon större hjärnverksamhet bakom det. Dvs jag blir kåt av att se på sex. Därimot kan jag fantisera om en riktig tjej jag träffat, varit med innen etc medans jag runkar till porr speciellt mot slutet när det närmar sig klimax då åker porren av och fantasin på högvarv.

• worker
    Trynträ skrev 2010-06-09 16:49:21 följande:
    Fast fantiserar man just om personerna? Är det inte handlingen och det som sker som är det upphetsande i det hela? Eller så funkar tjejer annorlunda där för killarna i filmerna är ju oftast väldigt fula till skillnad från tjejerna.

Tycker inte killar att de blir utkonkurrerade om tjejen använder en stor dildo då?
    Ja om det bara var sex i sig som killar tände på så skulle det ju inte behövas snygga tjejer. Självklart är det tjejerna som är föremålet för porrtittande killars åtrå och fantasi. Jag tvivlar starkt på de killar som säger att man bara tänder på att se sex i sig. Som att det inte spelade nån roll att man inte skulle tända på personen i filmen på riktigt. Låter som nånting en kille säger till en undrande flickvän om varför han kollar på porr så hon inte ska ta illa upp.
  • Trynträ
    worker skrev 2010-06-09 19:05:32 följande:
    Ja om det bara var sex i sig som killar tände på så skulle det ju inte behövas snygga tjejer. Självklart är det tjejerna som är föremålet för porrtittande killars åtrå och fantasi. Jag tvivlar starkt på de killar som säger att man bara tänder på att se sex i sig. Som att det inte spelade nån roll att man inte skulle tända på personen i filmen på riktigt. Låter som nånting en kille säger till en undrande flickvän om varför han kollar på porr så hon inte ska ta illa upp.
    Killars och tjejers hjärnor kanske fungerar annorlunda då för jag tänder aldrig på killarna i filmerna utan mer situationen. Men jag kanske är unik då förutom Bridis ovan. Ska jag vara ärlig så tycker jag det vore värre om min partner fantiserade om nån jag kände än om han kollade en p-rulle med helt okända personer.

Hur ser du på detta då?
    "Tycker inte killar att de blir utkonkurrerade om tjejen använder en stor dildo då?"
  • Mr Klister
    worker skrev 2010-06-09 13:59:54 följande:
    Är det ändå inte lite farligt att börja tänka i termer av att begränsa sin partners fantasi. Hur skall denna kontroll gå till? Är det bättre att han fantiserar om nån snygg tjej han såg på stan, eller nån på jobbet? Hur skall du kunna kontrollera detta.

Vad gäller att fantisera att knulla de tjejer som är med i porrfilm kan jag inte riktigt se faran i det. Om man drar lite i fantasin åt verklighetens håll börjar ju genast de som är med i porrfilmen bli verkliga. Jag tror att de flesta killar som är i en relation inte alls skulle vilja ligga med dessa tjejer i praktiken. Om situationen verkligen uppstår att en porrfilmsskådespelerska skulle vilja ha sex med mig i en situation liknande den som är i en av filmerna skulle jag aldrig i livet göra verklighet av det. Dels för att jag inte vill vara otrogen, dels för att jag inte känner henner, inte kan hantera att jag sett henne ha sex med en massa män jag inte heller känner, inte riktigt kan förhålla mig till att hon vill ha sex framför kameran och läggas ut på nätet etc.

En fantasi är en fantasi och den har väldigt lite med verkligheten att göra. En levande och livlig fantasi är något som kommer såväl var och en som deras respektive till nytta. Låt den ha så fritt spelrum som möjligt!
    I'll let you be in my dream, if I can be in yours!
Svar på tråden Runka till porr