Kajsa30 skrev 2010-09-04 16:54:22 följande:
Åhh vad gulligt!! Lindex har väldigt mycket gulligt, gillar deras små velourdressar också. Har dock lovat mig själv att inte köpa nåt mer på ett bra tag för jag har redan fyllt en garderob i beige, vitt och andra neutrala färger (dock även ärvda kläder, men ändå - galet). Men det är ju så roligt!!!
Ja, eftersom vi ju vet att det är en liten grabb där inne (iaf till 95% - ehhh, lite orolig blir man ibland när man står där och ska handla, hehe) så jag går gärna loss så fort jag hittar nåt fint "pojkigt" för jag tycker det finns väldigt lite fint som inte känns för typiskt pojkigt (inte särskilt förtjust i ljusblått nämligen).
Ska också köpa på mig lite vitt och beige och gärna i veolur med hela fötter! Å, hur mysigt är det inte med en liten velourbebis?! Den blir ju extra go att hålla i!
Har nog ändå köpt kanske 7 par byxor i strl 50-62 och ett gäng bodies. Hehe. Tycker knappt jag köpt nåt men det trillar på. Men om man köper för 2-300 i månaden så svider det inte. Tycker bebiskläder är rätt billigt också! Vilket är skönt.
Dags för middag. Skippar personalfesten ikväll. Är helt slut. Var på jobbet kvart över 6 imorse för att rodda med loppisen vi haft på parkeringen idag! Det blev lyckat men oj va trött jag är. Men nu, nu är detta över! Känns så skönt.