Första barnet, i Göteborg?
Ja, jag mådde ju bra fram tills vecka 12, sen dess har jag mått illa och varit snurrig i bollen och haft svimningsattacker. Så jag vet vad du menar Englastar. Hoppas att det snart lugnar ner sig igen.
Jag har trott hela tiden att det är en kille i min mage, men samtidigt som bebisen började producera eget hormon (v.12) så började jag må dåligt, min hy har inte alls blivit bättre som det sägs men däremot sägs det ju att döttrar stjäl sin mors skönhet
Tycker att min gravidmage börjar ta mer och mer form som en "tjejmage" med.
Men men, vi får väl se (om fyra veckor...wiiiee spännande!).
Vilken vecka är du i 2B mamma?
Vilken lättnad! Och va underbart att få höra bebisens hjärta slå. Det längtar jag efter!
Godingen!
Vi drack kaffe och gick och shoppade istället och nu har jag faktiskt köpt de första kläderna till bebisen
Jag fick ett svid vid vecka 10 som min mamma lugnade mig och berättade att det var bäckenet som kändes så, när magen växte. Det svidet har jag känt några mer gånger men det är ju lugnt när man vet vad det är. Dock har jag aldrig haft så ont så att jag måste vika mig dubbelt, det är ju som du säger den läskiga biten. Förhoppningsvis var det bara ligamenten eller något sånt, men skönt att få en kontroll så vet man säkert sen