Första barnet, i Göteborg?
Jag är så himla glad! Jag och min man känner inte så mycket folk i Torslanda där vi bor men vi har ett par en gata bort som vi umgås med. Nu har vi inte setts på ett tag pga semestrar osv men när vi var där i fredags visade det sig att de väntar sitt första barn 3 veckor innan vi skall få vårat!
Välkommen Muminbebis! Jag har bf 5/2 så det är inte så långt ifrån...
Jag är i vecka 15 och har fortfarande inte gått upp något i vikt vilket jag tycker är lite skumt. Det syns ju definitivt att magen putar och att brösten är större så...
iof så har jag väl försökt äta lite nyttigare än vanligt med mycket frukt och grönsaker men det är ju inte precis så att kärlekshandtagen försvunnit
Jossan: Va roligt för dig med era vänner som väntar barn i stort sett samtidigt. Själv känner jag ingen (!) som varesig väntar barn eller har småbarn här i närheten
Jättetråkigt tycker jag och hoppas verkligen att jag ska träffa några under graviditeten som bor i närheten och som man kan vara föräldraledig tillsammans med. Annars kommer jag nog blir galen av att gå hemma!
så det kommer nog komma ett par kilo på posten snart tror jag
Jag är 27 år... Hejhej
Hade verkligen tänkt hänga med på fikat igår men hade en rapport jag var tvungen att få klart och det tog mig ända till sju på kvällen och sen var jag trött...
Den 30/8 kommer jag nog inte häller för jag skall till England på konferens dagen efter. Ojoj det är mycket på jobbet nu, tanken är att jag skall ha tagit ut min lic-examen innan jag går på mammaledighet och jag har nog först nu fattat att februari faktiskt inte ät särskillt lång borta ... inte med tanke på hur mycket jag har att göra
Jag som bara vill sitta och klappa mig på magen och titta på babyartikel-annonser på blocket.
välkommen!Cotton - den hyllan var vekligen jättefin