Lillebäcks mamma skrev 2011-01-29 05:38:18 följande:
Hm, här sitter jag vaken och väntar på att dottern ska vakna - kl halv sex på morgonen.
Hon har sovit i 5 timmar i sträck nu och mina tuttar är fulla. Sägs ju att man inte ska behöva väcka bebisar för mat (så vida de inte går upp i vikt som dom ska).
Hm, ovan situation ;) Hon somnade i sin egen säng igår (i natt) med. Jisses, tiden går så fort...snart kallar hon mig klimakteriekossa innan och rymmer till Skövde med någon EPA-kille :p
Hahaha, första (och hittills enda) gången som Inez sov fem timmar fick jag puffa på henne lite så hon vaknade så att inte brösten skulle sprängas
Kiaa skrev 2011-01-28 21:40:51 följande:
14:00 på torsdag på Villa Belparc funkar jättebra för mig också. Jag föredrar också eftermiddagarna eftersom Cornelia oftast inte sover så mycket på natten, men gärna vilar några (för mig) välbehövliga timmar på förmiddagen.
Nu har jag precis ropat hem en Mysac bärsjal på Tradera. Hoppas jag hinner få hem den innan torsdag så ni kan hjälpa mig att knyta den ifall jag inte får till det ordentligt med hjälp av instruktionsvideon.
Titta på
sjalbarn.se, där finns även bildstöd med skriftliga instruktioner. Jag tycker att det är enklast att knyta på den först och sen stoppa i Inez