Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-20 18:14:32 följande:
    "Hur äter du människa?"
    Exakt. Jag börjar med könet.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2010-08-20 18:15:48 följande:
    Hej jag var på tjejmiddag igår och idag ska jag mysa med babybarnet och M. Imorgon ska jag ha sushifest och bjuda på madass blåvalsblygdläppar! 
    Hujedamej så gott det ska bli!!
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Midka skrev 2010-08-20 18:17:28 följande:
    Det här var en mycket fyndig kommentar som jag inte finner en lika kul motkommentar till... Om du väntar tills imorgon så jag får sova på saken, kommer jag svara dig lika fyndigt.
    Det där kan vara svårt tycker jag. Men återkom imorgon så tar vi upp tråden då.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-08-20 18:26:47 följande:
    Jag är fet. *konstaterar* Kräks Och så har jag ingenting att ta på mig på morgondagens bröllop. Livet suger ibland.
    Jag kan trösta dig med att jag inte bara är fet utan också extremt finnig helt plötsligt och med en såpass taskig personlighet att jag allt som allt upplevs som en slående kopia av Morran i Mumindalen. 
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Lady Macbeth skrev 2010-08-20 18:37:45 följande:
    Jag köpte en mugg med dig på förraa veckan isåfall  
    Ah! Jag har den också. Den och Filifjonkan. Jag pendlar mellan mina två alter egon.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-08-20 18:41:18 följande:
    Hahaha, oj sorry! Glädjer mig att någon annan också har det svårt.Skrattande
    Fast du kanske inte ska på bröllop i morgon? Då är det ju helt OK att gå hemma och vara Morran liksom.

Hittade en kjol jag köpte till lilla E's dop (8 år sen...), undrar om jag vågar prova den? Jag får ta mig lite vin innan tror jag, annars bryter jag ihop om den inte passar!Skål
    Jazza skrev 2010-08-20 18:29:06 följande:
    Varför köpte du ingen klänning idag, då? Massa annat, ju!
    Hittade ingen som passade i rätt prisklass. Men jag kommer att vara jävligt snyggt sminkad, ha snyggt nagellack och helt ok skor iaf!
    Nej, men jag har varit på tre bröllop i sommar där jag verkligen har velat skjuta mig själv istället för att gå dit. På ett av dem bar jag dessutom ett mycket klädsamt rött inflammerat öga också. Det var verkligen hett.

Tips från coachen:

Dra fram mycket bröst så tänker ingen på annat än det. Själv har jag ju då inga bröst att tala om, eftersom jag är skapt som Barbamamma, men en normal fet kvinna kan garanterat få till en snygg hylla. Och sminket, naglarna och skorna på det, så blir du het som fan. Pus vin innan då.  
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow

Leina, jag tycker att din chef verkar vara en riktig liten fitta. Det är min också, men skillnaden är att du verkar gilla ditt jobb och det gör inte jag (så skitsamma). 

Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Leina skrev 2010-08-21 13:26:19 följande:
    Usch vad trist. Ja jag gillar mitt jobb jättemycket och mina underbara arbetskamrater ännu mer
    Äsch, nu är jag på smällen och då kommer jag att bli omflyttad till ett mycket trevligare ställe. *tummen upp* Bara det är ju en anledning att vilja föröka sig.

Nej, men ge chefen vad hon tål. De onda förlorar alltid i slutändan ändå.  
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Leina skrev 2010-08-21 13:34:33 följande:
    Gravid Ja just det jag det läste jag för 1000 sidor sedan. Grattis har jag ju glömt att säga Skäms Så GRATTIS Nalle
    Jag är glad så länge det håller sig kvar (och förväntar mig nästan att det inte ska göra det), så vi får se. Men tack. En av fördelarna är ju som sagt att jag får byta arbetsplats.  

Jag har haft en dålig chef i så många år, hon är en genomrutten människa verkligen. Och allt jag kan konstatera är att man ska byta arbetsplats om det inte löser sig, hur mycket man än trivs. För är inte chefen bra kan aldrig arbetsmiljön vara bra heller, inte i längden. Det blir som någon sorts smitta som sprider sig överallt.  
    Ja, det är ett påhopp.
  • Mad as snow
    Isanje skrev 2010-08-21 14:29:42 följande:
    Är du på smällen? gravid? bulle i ungen?

VA FAN HAR JAG MISSAT????

Grattis!!! {#emotions_dlg.flower}HjärtaSkål (ett glas cola skålar vi i)
    Jag har en liten bulle i ugnen. Den är otroligt liten, kanske som en kidneyböna, kanske till och med mindre än så. Den har tagit över hela min kropp och min själ och jag är fullständigt utpumpad, kroniskt elak och över en natt blev jag dessutom tokfet. Men jag är glad och tacksam så länge den vill bo hos mig.
    Ja, det är ett påhopp.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?