• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • lokisse
    Forumvärd skrev 2010-06-28 10:52:34 följande:
    Medlemmen har ingen aning om det är så att någon anmäler. Det går att anmäla tills datorn havererar, strejkar och hasar sig ut genom bakdörren utan att den som blir anmäld får reda på det om det inte är så att det anmälda inlägget bryter mot reglerna och då ska det bort oavsett vem som anmält.
    Vi vill ha dina synpunkter! www.familjeliv.se/Start/1.832024
    vist är det sa men om jag anmäller 100 inlägg om dagen med dom mest pahitiga anledningar sa kommer en viss % att bli anmälda. och om jag da gjör det systematiskt ett par mander har man  ganska snart kommigt upp i tre varningar innom ett ar och blir avstängd.
    Difficile est saturam non scribere
  • Anonyhm
    lokisse skrev 2010-06-28 10:56:49 följande:
    vist är det sa men om jag anmäller 100 inlägg om dagen med dom mest pahitiga anledningar sa kommer en viss % att bli anmälda. och om jag da gjör det systematiskt ett par mander har man  ganska snart kommigt upp i tre varningar innom ett ar och blir avstängd.
    Japp. 
  • lokisse
    idiblon yes skrev 2010-06-28 10:54:50 följande:
    200 år gamla barn?
    Anonyhm skrev 2010-06-28 10:53:04 följande:
    Du måste inte läsa  
    Ni är löjliga.
    Vilar vid denna källa...
    saker som är över aret och som likssom bara letats reda pa ur tradar som är stendöda sedan lang tid tillbaka.

nagra barn har jag nog inte pratat om utan bam
    Difficile est saturam non scribere
  • Anonyhm

Detta problem kan vara väldans märkligt om man redan har suttit avstängd en månad för att man inte uppförde sig och plötsligt dyker någon upp och letar upp gamla trådar sedan INNAN man "satt av sitt straff" och anmäler. Då har man ju redan varit avstängd för dåligt uppförande den tiden men blir det igen. 

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Jazza skrev 2010-06-28 10:54:09 följande:
    till stor del= Nicket själv
    Tig troll!
  • Jazza
    Anonyhm skrev 2010-06-28 10:59:08 följande:
    Detta problem kan vara väldans märkligt om man redan har suttit avstängd en månad för att man inte uppförde sig och plötsligt dyker någon upp och letar upp gamla trådar sedan INNAN man "satt av sitt straff" och anmäler. Då har man ju redan varit avstängd för dåligt uppförande den tiden men blir det igen. 
    Åh, typ som när man legat med ngn annan och fått skäll av sin man, som varit arg i ett halvår. När ilskan sen lagt sig, DÅ dyker klamydian upp.... Så jävla segt...

Har jag hört...
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Anonyhm
    Jazza skrev 2010-06-28 11:00:48 följande:
    Åh, typ som när man legat med ngn annan och fått skäll av sin man, som varit arg i ett halvår. När ilskan sen lagt sig, DÅ dyker klamydian upp.... Så jävla segt...

Har jag hört...
    hahaha :´)
  • Stinky
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-28 10:53:23 följande:

Jag gillar Mad As Snow hon är både smart  snygg och rolig! Hennes inlägg är rena fröjden att läsa med oaser av insikt och finurlighet på detta forum bestående till stor del av mental öken.

Hon är FL:s husgud. Nalle

För övrigt är du också en rätt skön filur. Men ful som stryk!
  • Mad as snow
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-28 10:53:23 följande:

Jag gillar Mad As Snow hon är både smart  snygg och rolig! Hennes inlägg är rena fröjden att läsa med oaser av insikt och finurlighet på detta forum bestående till stor del av mental öken.

Åh vad glad jag blir, där jag sitter och känner mig dum, ful och tråkig.  

Du är underbar för övrigt, klok, empatisk och grymt fuckable.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    Jazza skrev 2010-06-28 11:00:48 följande:

Har jag hört...
    Ditt ex nya tjej har startat en tåd
    www.familjeliv.se/Forum-9-196/m53245893.html
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?