• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • JAG är BÄST
    lokisse skrev 2010-06-28 11:11:46 följande:
    det gar ju att formulera det mästa sa att det bryter mot nagon regel.
    Difficile est saturam non scribere
    Kan inte annat än skriva under där. Jag har fått varningar & tillsägelser som INTE bryter mot någon regel.

Överklaga??JOJO pyttsan ,,,går aldrig igenom för den delen heller.
  • Bedan
    JAG är BÄST skrev 2010-06-28 12:58:14 följande:
    Kan inte annat än skriva under där. Jag har fått varningar & tillsägelser som INTE bryter mot någon regel.

Igår fick jag ett inlägg borttaget för att man inte får prata OT i känsliga rummet... det var bara det att inlägget låg i en tråd som ligger under Etik I allmänna rubriker. Men palla att upplysa dem om det... 
  • Reglementet
    Hercule skrev 2010-06-28 12:52:08 följande:
    Varför åkallar du satan?
    För att köra ut gud från toaletten?
  • Anonyhm
    JAG är BÄST skrev 2010-06-28 12:58:14 följande:

Det gör det faktiskt. Jag har mer än en gång fått rätt och även en ursäkt när jag vänt mig till supporten. Problemet är bara att man inte orkar vända sig till supporten om någon jävlas med en och det handlar om 20 olika ärenden. Det tar liksom bort hela nöjet med FL. 
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-28 13:08:34 följande:
    Det gör det faktiskt. Jag har mer än en gång fått rätt och även en ursäkt när jag vänt mig till supporten. Problemet är bara att man inte orkar vända sig till supporten om någon jävlas med en och det handlar om 20 olika ärenden. Det tar liksom bort hela nöjet med FL. 
    jag har fatt till svar (när jag rättade ett av mina egan stavfel) att det inte spelade nagon roll om det var mig själv jag rättade eller nagon annan stavning far inte klagas pa pa fl.
    Difficile est saturam non scribere
  • Anonyhm
    lokisse skrev 2010-06-28 13:11:14 följande:
    jag har fatt till svar (när jag rättade ett av mina egan stavfel) att det inte spelade nagon roll om det var mig själv jag rättade eller nagon annan stavning far inte klagas pa pa fl.
    hahaha :´) Och ändå säger reglerna att man måste använda ett tydligt och begripligt språk
  • M C
    Anonyhm skrev 2010-06-28 13:08:34 följande:
    Jag med. Flera återtaganden, men vem fan orkar överklaga när det dräller in 40-50 anmälningar på nån dag?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Forumvärd
    Bedan skrev 2010-06-28 13:02:46 följande:
    Igår fick jag ett inlägg borttaget för att man inte får prata OT i känsliga rummet... det var bara det att inlägget låg i en tråd som ligger under Etik I allmänna rubriker. Men palla att upplysa dem om det... 
    Ot är inte tillåtet i Känsliga rummet hursom
    Vi vill ha dina synpunkter! www.familjeliv.se/Start/1.832024
  • Forumvärd
    Forumvärd skrev 2010-06-28 14:21:43 följande:
    Och forumvärden ska inte posta för fort
    Ot är inte tillåtet i Känsliga Rummet hursomhelst men i allmänna forumet är det OK så länge det inte stör tråden.
    Kontakta supporten om du har funderingar kring ärendet. De kan isåfall hjälpa dig.
  • M C
    Forumvärd skrev 2010-06-28 14:21:43 följande:
    Sen när är allmänna forumet samma sak som känsliga rummet?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?